Diana vai James? – Vedonlyönti Harryn ja Meghanin kuninkaallisen lapsen nimestä alkoi

Herttuatar Meghan ja Prinssi Harry ilmoittivat vauvauutisesta maanantaina. Peliyhtiö Unibet on avannut kertoimensa vauvan nimestä, ja kärkisijoilla ovat Diana ja James.

Prinssi Harry ja herttuatar Meghan ilmoittivat maanantaina iloisen perheuutisen, kun parin ensimmäisen lapsen ilmoitettiin syntyvän keväällä 2019. Vielä ei ole tietoa siitä, syntyykö parille tyttö vai poika, ja perinteisesti kuninkaalliset parit ovat pitäneet vauvan sukupuolen loppuun saakka visusti salassa. Unibetin pienimmän kertoimen 9,00 nimiennustuksissa saavat Diana ja JamesToisella sijalla kertoimella 11,00 ovat nimet Alice ja Arthur. Kärkikahinoihin pääsee myös Albert kertoimella 13,00. Edward, Phillip ja Victoria saavat Unibetilta kertoimen 15,00.

Nimiehdokkaiksi on päässyt myös julkisuudesta tuttujen hahmojen nimiä: Meghan Marklen tähdittämän Pukumiehet-sarjan roolihenkilönäkin tunnettu Harvey saa kertoimen 101,00, Kanye kertoimen 201,00, Beyonce kertoimen 501,00 ja Donald kertoimen 501,00.

– Kuninkaallinen vauva on luonnollisesti valtavan suuren huomion kohteena sekä Iso-Britanniassa että kaikkialla muuallakin maailmassa. Aikaisemmat vastaavat tilanteet osoittavat, että ihmiset osallistuvat myös mielellään jännitykseen lyömällä viihdevetoja tästä iloisesta perheuutisesta. Tärkeintä on kuitenkin tietysti se, että vauva syntyy terveenä, Unibetin Antti Tikka kommentoi.

Unibet on avannut kertoimet myös muun muassa siitä, minä viikonpäivänä ja vuorokaudenaikana vauva syntyy, ja onko kyseessä tyttö vai poika. Jokaisen viikonpäivän kerroin on 6,00, ja neljän tunnin aikahaarukoille Unibet antaa kertoimen 5,50, Sukupuolen kohdalla sekä tytön että pojan kerroin on puolestaan 1,90. Jos lapsi on poika, on hänen kuninkaallinen tittelinsä todennäköisesti jaarli, ja jos kyseessä on tyttölapsi, tulee hänestä todennäköisesti Lady.

Unibetin kertoimet

Harryn ja Meghanin ensimmäisen lapsen ensimmäinen nimi

Diana 9,00
James 9,00