Eukonkannon maailmanmestaruus Suomeen, sanovat vedonlyöntikertoimet

Eukonkannon maailmanmestaruudesta mitellään ensi viikonloppuna Sonkajärvellä. Peliyhtiö Unibet on avannut kertoimet tähän perinteiseen tapahtumaan ja povaa seitsemättä maailmanmestaruutta kisojen konkari Taisto Miettiselle ja hänen uudelle parilleen Pinja Miettiselle.

Eukonkannon moninkertainen mestaruusmies ja MM-mitalisti Taisto Miettinen palaa jälleen areenoille puolustamaan viimevuotista mestaruuttaan uuden parinsa Pinja Miettisen kanssa. Unibet ennustaa kertoimella 1,50 Miettinen & Miettinen -parin vievän MM-kullan. Kerroin sille, että Taisto ja Pinja Miettinen eivät voita kilpailua, on sen sijaan suurempi 2,40. Miettinen on saavuttanut eniten eukonkannon MM-mitaleja ja ollut myös ensimmäinen mies, joka juhlii lajin MM-kultaa yli 50-vuotiaana.

Viime vuoden MM-kisojen voittoaika 253,5 metriä pitkällä radalla oli 01:08,65. Unibet povaa kertoimella 1,40, että tämän vuoden voittoaika on viime vuotta parempi eli 68,64 sekuntia tai sen alle. Kerroin sille, että voittoaika on 68,65 sekuntia tai enemmän on 2,80.

”Suomessa kilpaillaan mitä hulluimmissa lajeissa ja yksi näistä on ehdottomasti eukonkanto. Lajin MM-kilpailujen voittaja on tullut lähes poikkeuksetta joko Suomesta tai Virosta ja uskomme, että tänä vuonna kisakonkari Miettinen nappaa voiton kotiin”, kommentoi Unibetin Antti Tikka.

Eukonkannon 23. MM-kisat pidetään Sonkajärvellä 6.-7.7.2018. Tapahtuma tuo paikkakunnalle vuosittain noin 6000 kävijää ja kilpailijoita yli kymmenestä eri maasta. Sprinttimatkalle ja MM-koitokseen starttaa reilut 50 paria.

Unibetin kertoimet - Eukonkannon MM-kilpailut 2018

Voittaja

Taisto Miettinen & Pinja Miettinen

Kyllä 1,50
Ei 2,40

Voittoaika

68,65 sekuntia tai enemmän 2,80
68,64 sekuntia tai vähemmän 1,40

Kindred Group (entinen Unibet Group) on yksi Euroopan suurimmista online-pelejä ja digitaalisia sisältöjä tarjoavista yhtiöistä. Tukholman Nasdaq OMX Nordic Exchange -pörssiin listattu Kindred Group sisältää 14 asiakasbrändiä, joilla on yli 16,5 miljoonaa asiakasta maailmanlaajuisesti. Kindred valittiin marraskuussa 2016 vuoden parhaaksi ja vastuullisimmaksi peliyhtiöksi. Kindred on Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestön EGBA:n (European Gaming and Betting Association) perustajajäsen. Yhtiö on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulation and Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija. Lisätietoja yhtiöstä löytyy osoitteesta www.kindredplc.com.