Joona "natu" Leppänen iGamen esports-sisällöntuottajaksi

Suomalainen esports-legenda Joona "natu" Leppänen alkaa tuottaa iGame.comille video- ja stream-sisältöjä sekä säännöllisiä blogeja elektronisen urheilun maailmasta.

Leppänen on pelaajauransa jo lopettanut suomalainen Counter-Strike ja Counter-Strike: Global Offensive -legenda. ”natu” pelasi 15 vuotta CS:n korkeimmalla tasolla, ja on sen jälkeen työskennellyt muun muassa Ninjas in Pyjamas -joukkueen valmentajana, ENCE eSports -joukkueen partnerina ja esports-kommentaattorina. Nyt hän tarjoaa laaja-alaista osaamistaan iGame.comille uusien kiehtovien sisältöjen muodossa.

Yhteistyö iGamen kanssa sisältää säännöllisiä videoita, joissa Leppänen käy läpi esports-maailman viimeisimpiä tapahtumia, toisinaan erikoisvieraiden kanssa. ”natu” kirjoittaa myös kuukausittaisia blogeja, jotka tarjoavat tietoa esports-ammattilaisen elämästä, sekä striimaa säännöllisesti Twitchissä.

– Olen innoissani yhteistyön aloittamisesta iGamen kanssa. Pääsen tuottamaan sisältöjä, joita kotimaisesta esports-skenestä on viime vuosina puuttunut. Blogissani lukijat pääsevät kurkistamaan elektronisen urheilun kulisseihin. Olen mukana monissa erilaisissa projekteissa ja näen eturivin paikalta, miten ala kehittyy. Videot ja podcastit sukeltavat ennen kaikkea Counter-Striken maailmaan erikoisvieraiden kanssa, mutta niissä keskustellaan elektronisesta urheilusta myös laajemmasta näkökulmasta. On aika nostaa rimaa!, Leppänen kommentoi.

– iGame.com on tiiviisti mukana elektronisessa urheilussa. Olemme CS:GO-joukkue iGamen kumppani ja haluamme lisäksi tarjota alaa seuraaville uniikkeja ja ajankohtaisia sisältöjä. ”natu” on erinomainen lisäys tiimiimme vertaansa vailla olevan kokemuksensa avulla, iGamen Karl Wijmark kommentoi.

Seuraa Joona "natu" Leppästä:

Snapchat natuCSGO

Seuraa iGame esportsia

esports.igame.com

Lisätietoja: Karl Wijmark, karl.wijmark(a)kindredgroup.com

iGame on osa Kindred Groupia (entinen Unibet Group), joka on yksi Euroopan suurimmista online-pelejä ja digitaalisia sisältöjä tarjoavista yhtiöistä. Tukholman Nasdaq OMX Nordic Exchange -pörssiin listattu Kindred Group sisältää 14 asiakasbrändiä, joilla on yli 16,5 miljoonaa asiakasta maailmanlaajuisesti. Kindred valittiin marraskuussa 2016 vuoden parhaaksi ja vastuullisimmaksi peliyhtiöksi. Kindred on Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestön EGBA:n (European Gaming and Betting Association) perustajajäsen. Yhtiö on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulation and Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija. Lisätietoja yhtiöstä löytyy osoitteesta www.kindredplc.com.