Kertoimet povaavat Suomelle vähintään neljää mitalia MM-Lahdesta

Lahden hiihdon MM-kisat käynnistyivät toden teolla tänään. Peliyhtiö Unibetin kertoimet ennustavat Suomelle kisoista vähintään neljää mitalia. Suomalaisia kultajuhlia vedonlyöntikertoimet eivät kuitenkaan povaa.

Unibet antaa kertoimen 1,60 sille, että Suomi voittaa Lahdesta vähintään neljä mitalia. Kerroin sille, että mitaleita tulee alle neljä, on 2,20. Suomen kultaiselle mitalille Unibet antaa kertoimen 2,55, ja ilman kultaa jäämisen kerroin on 1,45.

Suomen suurimpia mitalitoivoja Lahdessa ovat Iivo Niskanen, Matti Heikkinen ja naisten viestijoukkue. Miesten 15 kilometrin perinteinen kisa hiihdetään ensi keskiviikkona. Norjan Martin Johnsrud Sundby lähtee kilpailuun ylivoimaisena suosikkina kertoimella 1,45, mutta Unibet antaa Niskasen kultamitalille toiseksi pienimmän kertoimen 10 ja mitalille vain kertoimen 2,10, eli Niskanen on vahvasti tuomassa Suomeen mitalia.

Matti Heikkisen vahvin matka on 50 kilometrin luistelu. Unibet antaa Heikkisen mitalille kisan kolmanneksi pienimmän kertoimen 3,5 ja voitolle neljänneksi suurimman kertoimen 12,50. Tämänkin matkan ylivoimainen voittajasuosikki on Sundby kertoimella 2,10.

Naisten 4 X 5 kilometrin viestin ennakkosuosikki on Norja kertoimella 1,12. Unibet antaa Ruotsin voitolle kertoimen 7 ja Suomen viestivoitolle kolmanneksi pienimmän kertoimen 10. Miesten puolella Suomen viestijoukkuetta pidetään kisan nelossuosikkina.

MM-Lahti 2017

Suomen kultamitalien määrä
Yli 0,5 2,55
Alle 0,5 1,45

Suomen mitalien määrä
Yli 3,5 1,60
Alle 3,5 2,20

Lisätietoja: Antti Tikka, antti.tikka@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu, online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä ja tarjoaa palveluita 20 kielellä. Unibet tarjoaa myös B2B-vedonlyöntipalveluja Kambi Sport Solutionsin kautta. Tällä hetkellä Unibetilla on reilut 15,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet on Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestön EGBA:n (European Gaming and Betting Association) jäsen. Unibet on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulation and Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija. Lisätietoja yhtiöstä löytyy osoitteesta kindredplc.com.