Miss Turku -vedonlyönti: Olivia Heinonen ja Linda Heinonen finaalin ennakkosuosikeiksi

Miss Turku vuosimallia 2018 kruunataan sunnuntaina 28. lokakuuta Turun messukeskuksessa. Peliyhtiö Unibet avasi kertoimensa kilpailun voittajasta ja kolmen kärjessä taistelevat Olivia Heinonen, Linda Heinonen ja Albina Shabani.

Vaaleaverikkö Olivia Heinonen saa Unibetilta pienimmän voittokertoimen 3,00. Tiukasti hänen kannoillaan on Linda Heinonen kertoimella 3,50. Kolmannella sijalla on viime vuoden Miss Vaasa Albina Shabani, joka saa kertoimen 5,00. Kertoimen 7,50 saavat Emilia Kemppinen ja Janette Lonkainen.

Kauemmaksi kärjestä tässä vaiheessa jäävät Aino Kekkonen Unibetin kertoimella 15,00, Bettina AnttilaDaniela Heino ja Jasmin Tiainen kertoimella 20,00 sekä Aino RäikeDesiré Mattsson ja Jutta Schwela kukin kertoimella 25,00.

Miss Turku 2018 -kilpailu käydään sunnuntaina 28. lokakuuta Turun messukeskuksessa. Aikasemmin kilpailusta kauneusalan uralle ovat ponnistaneet muun muassa Lola OdusogaJenni DahlmanTanja Karpela ja Jasmin Mäntylä.

Miss Turku 2018 -voittaja

Olivia Heinonen 3,00