Putous: Pierusta selkeä ennakkosuosikki

Supersuositun viihdeohjelma Putouksen kymmenes juhlakausi alkoi viime lauantaina MTV3:lla. Timo Lavikaisen Pieru-hahmo nousi heti ensimmäisen jakson jälkeen sekä peliyhtiö Unibetin että yleisön suosikiksi.

Putouksen konkarin Timo Lavikaisen itsetunto-ongelmista kärsivä Pieru-hahmo saa Unibetilta kertoimen 2,75. Kertoimella 4,00 sketsihahmokisan starttaa Mikko Penttilän taikuri Taika-Pasi. Ernest Lawsonin kultainen robotti Afrobotti saa kertoimen 5,00.

Sarjan ensikertalaiset jäävät kerrointen valossa kokeneempien jalkoihin. Neljänneltä sijalta Unibetin kertoimella 5,00 löytyy tuoreen kasvon Helmi-Leena Nummelan tuulitakkiin sonnustautunut marjastaja Yleis-Sirpa. Voittokertoimen 7,50 saa niin ikään ensimmäistä kertaa mukana olevan Christoffer Strandbergin viranomaisia pakoileva huijari Barbi de Voro.

Toissakauden voittopotin napanneen Pilvi Hämäläisen rattaissa istuva Make-vauva saa kertoimen 10,00. Terhi Suorlahden kansainvälisen kirjeenvaihtaja Carjaleena Piiraccan voitto palauttaisi rahat 20-kertaisena. Hännille tässä vaiheessa jää Lauren Lehtisen teinityttö-hahmo Mimmu kertoimella 25,00.

Putouksen 10. kausi MTV3-kanavalla lauantaisin klo 19.30. Ohjelman juontaa Roope Salminen.

Putous-voittaja 2018
Pieru 2,75