Tangomarkkinat: Sari Hellsten ja Teijo Lindström suosikit kuninkaallisiksi

Uudet tangokuninkaalliset valitaan tällä viikolla Seinäjoen Tangomarkkinoilla. Peliyhtiö Unibetin vedonlyöntikertoimissa suosikki tämän vuoden tangokuningattareksi on Sari Hellsten ja suosikki tangokuninkaaksi Teijo Lindström.

Naisten finaali käydään torstaina. Kuudesta finalistista Unibetin suosikki tangokuningattareksi on Sari Hellsten. Aiemminkin tangokruunua tavoitellut valkeakoskelainen Hellsten saa naisfinalisteista pienimmän voittokertoimen 2,25. Toisena on kertoimella 3,00 helsinkiläinen Sini Ikävalko, joka keräsi karsintavaiheessa vahvaa yleisön kannatusta. Myös vedonlyönnin kolmossuosikki, vasta 18-vuotias Aino Niemi saa varsin pienen voittokertoimen 3,75, joten naisten finaalista sopii odottaa erittäin jännittävää.

Kajaanilainen Hanna Hirvonen saa voitolleen kertoimen 7,50, Jyväskylästä tuleva Ailamari Vehviläinen puolestaan kertoimen 11,00. Neljättä kertaa finaaliin yltäneen Ylöjärven Mia Leivon kerroin Unibetilla on myös 11,00.

Lindström suosikki tangokuninkaaksi

Lauantaina on vuorossa miesten finaali. Siihen lähtee Unibetin mukaan suosikkina kokenut orimattilalainen tangotulkitsija Teijo Lindström. Vahvaääninen Lindström saa voittokertoimen 1,85. Tiukimmin hänen kanssaan voitosta taistelevat Pasi Kivimäki Nokialta ja Antti Kuhmonen Helsingistä. Sekä Kivimäki että Kuhmonen saavat tangokruunulleen kertoimen 3,75.

Muista miesten finalisteista Jere Laakso saa kertoimen 7,50, Tuomas Salminen ja Markku Uhlbäck puolestaan kertoimen 11,00.

Tangokuningatar 2017

Sari Hellsten 2,25