The Voice of Finland: Francis Asis matkalla voittoon

The Voice of Finland on edennyt semifinaalivaiheeseen ja mukana on enää kahdeksan kilpailijaa. Peliyhtiö Unibet on julkaissut kertoimensa ja povaa voittoa sekä katsojien että tuomariston sydämet sulattaneelle Francis Asikselle.

Ennakkosuosikkina kilpailun loppumetreille lähtee kirkasääninen balladien tulkitsija Francis Asis tähtivalmentaja Anna Puun tiimistä. Hän saa Unibetilta kertoimen 3,75. Toisella sijalla voitosta kilvoittelee Redraman tiimin nokialaisvahvistus Jerkka Virtanen kertoimella 4,50. Olli Lindholmin valmennettava, brasilialaislähtöinen Roberto Brandao ja Toni Wirtasen tiimin ainutlaatuisia vetoja tarjoillut räppityttö Wanqiu Long saavat Unibetiltä kertoimen 6,00.

Kertoimella 9,00 kisaavat esityksillään herkistänyt, 16-vuotias Fiona Krüger Anna Puun tiimistä sekä varkautelaislähtöinen Mia Suszko Olli Lindholmin tiimistä. Hännille jäävät Redraman kilpailija, laulukilpailukonkari Eveliina Määttä ja Toni Wirtasen joukkueen tummanpuhuvien esitysten Taneli Läykki kertoimella 15,00.

The Voice of Finlandin semifinaali nähdään Nelosella perjantaina 13. huhtikuuta ja voittaja valitaan perjantaina 20. huhtikuuta. Turun Logomossa kuvatut suorat lähetykset juontaa Heikki Paasonen

The Voice of Finland voittaja 2018

Francis Asis 3,75