Trump ja Putin tapaavat punaisissa kravateissa – Saako Lennu-koira silityksiä?

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump ja Venäjän presidentti Vladimir Putin tapaavat Helsingissä 16. heinäkuuta. Peliyhtiö Unibet on avannut kertoimensa Suomen huippuvierailun yksityiskohdista. Sivuilla on mahdollista veikata muun muassa sitä, silittävätkö valtioiden päämiehet kansansuosikki Lennu-koiraa ja minkä väriset kravatit vieraiden yllä nähdään.

Unibetin kertoimet ennustavat, että Putin esiintyy tapaamisen ensimmäisessä virallisessa lehdistötilaisuudessa punaisessa kravatissa. Kerroin tälle on 1,75. Toiseksi todennäköisempänä värivalintana pidetään mustaa tai sinistä kravattia kertoimella 4,00. Myös Trumpin ennustetaan kertoimella 1,75 esiintyvän ensimmäisessä virallisessa lehdistötilaisuudessa yllään punainen kravatti. Toisella sijalla on sininen solmio kertoimella 2,00 ja kolmantena musta kertoimella 7,50.

Kerroin sille, että Trump lausuu lehdistötilaisuudessa lauseen suomeksi on 11,00 ja sille, että Putin sanoo lauseen suomeksi on 9,00. Tapaamisessa jännitetään myös, tallentuuko kameralle joko Trump tai Putin silittämässä tasavallan presidentti Sauli Niinistön koiraa Lennua. Unibetin vedonlyöntikerroin sille, että jompi kumpi vieraista silittää Lennua ja tämä tallentuu TV-kameroille, on 26,00.

Jos Sauli Niinistö saa Donald Trumpilta lahjaksi Make America Great Again -hatun, saa vedonlyöjä rahansa takaisin 51-kertaisesti.

– Tällaiset huipputapaamiset ovat perinteisesti hauskoja vedonlyöntikohteita, koska niin moni seuraa tapahtumia television välityksellä. Muun muassa Kim Jong Unin ja Donald Trumpin tapaamisen yksityiskohdista on lyöty maailmalla vetoa. Nähtäväksi jää, millaisia yksityiskohtia kameroille tallentuu Helsingin vierailulla, Unibetin Antti Tikka kommentoi.

Trumpin ja Putinin tapaamisen asialistalla oletetaan olevan ainakin maiden suhteiden tila ja kehittäminen sekä laaja-alaista keskustelua turvallisuusasioista. Trump osallistuu Euroopan vierailullaan myös Naton huippukokoukseen Brysselissä sekä tapaa Iso-Britannian pääministerin ja kuningattaren Lontoossa.

Unibetin kertoimet - Trumpin ja Putinin tapaaminen Helsingissä 16.7.2018

Joko Trumpia tai Putinia kuvataan silittämässä Suomen tasavallan presidentin koiraa Lennua.

Kyllä 26,00

Putinin tapaamisen alussa järjestettävässä virallisessa lehdistötilaisuudessa käyttämän kravatin väri.

punainen 1,75
musta 4,00
sininen 4,00
ruskea 5,00
vihreä 11,00
keltainen 11,00
Venäjän lipun värit 21,00

Trumpin tapaamisen alussa järjestettävässä virallisessa lehdistötilaisuudessa käyttämän kravatin väri.

punainen 1,75
sininen 2,00
musta 7,50
ruskea 11,00
vihreä 21,00
keltainen 21,00
tähtiä ja viivoja 26,00

Trump antaa Sauli Niinistölle MAGA-hatun (Make America Great Again) lahjaksi.

Kyllä 51,00

Trump sanoo lauseen suomeksi lehdistötilaisuuden aikana.

Kyllä 11,00

Putin sanoo lauseen suomeksi lehdistötilaisuuden aikana.

Kyllä 9,00