UMK-vedonlyöjät: Saara Aallon voittobiisistä ei epäselvyyttä

Suomen euroviisuedustaja Saara Aallon viisukappale valitaan Uuden Musiikin Kilpailussa ensi lauantaina. Peliyhtiö Unibetin kerrointen valossa kolmesta ehdokaskappaleesta ensimmäisenä julkaistu Monsters on ylivoimainen voittajasuosikki.

Suomen euroviisuedustaja on ensimmäistä kertaa Suomen viisuhistoriassa valittu kutsuvierasperiaattella. Euroviisukarsintojen konkari Saara Aallolla on kolme biisivaihtoehtoa, joista yleisö ja raati valitsevat edustuskappaleen. Ensimmäisenä julkaistu voimabiisi Monsters saa Unibetilta tällä hetkellä lähes olemattoman kertoimen 1,10 ja on näin ollen ehdoton ennakkosuosikki. Toisella sijalla on positiivisen tunnelman Queens kertoimella 5,00. Vedonlyöntikertoimissa trion hännille jää powerballadiksi ja stadionbiisiksi tituleerattu Domino kertoimella 11,00.

– Euroviisut on perinteisesti supersuosittu vedonlyöntikohde ympäri Eurooppaa. Suomen karsinta on ollut viime vuosina kertoimien valossa varsin jännittävä, mutta tällä kertaa peli näyttää selvältä jo etukäteen. Toki koko järjestely on täysin erilainen tänä vuonna, Unibetin Antti Tikka toteaa.

Uuden Musiikin Kilpailu pidetään lauantaina 3. maaliskuuta Espoon Metro Areenalla. Voittajakappaleen määrittää puoliksi yleisöäänet ja puoliksi kansainvälisen raadin antamat pisteet. Yleisö voi äänestää suosikkibiisiään lähetyksen aikana. Euroviisut järjestetään Lissabonissa toukokuussa.

Unibetin kertoimet - UMK 2018: voittajakappale

Monsters 1,10