Videohaastattelu: Mika Häkkinen kertoo Monacon GP:n voiton merkityksestä

Vuonna 1998 Monacon kisan voittanut Mika Häkkinen kertoo tuoreella videolla legendaarisen katuratakilpailun voiton tärkeydestä tiimeille ja kuskeille.

Häkkisen mukaan Monacon voitosta syntyvä yhteishenki tiimin sisällä on täysin omaa luokkaansa muihin kisoihin verrattuna. Sillä oli Häkkisen tapauksessa myös vahva merkitys tallikavereiden välisessä asetelmassa.

Itse kisaviikonloppu on kuskeille hermoja raastava, ja Häkkinen oli omien sanojensa mukaan voittonsa jälkeen todella uupunut.

Koko videohaastattelu nähtävissä täällä: https://youtu.be/PmVTZ0nbS6w

Toisessa Häkkisen ja Unibetin yhteistyönä syntyneessä videossa F1-legenda ajaa Monacon katuradan läpi ja kommentoi kierrosta omia kisavuosiaan muistellen.

Ratavideo on katsottavissa täältä: https://youtu.be/okK72ocXiuc

Videot ovat Unibetin omaisuutta, mutta niitä saa hyödyntää vapaasti lähteen mainiten.