Yllätyspari Love Islandin voittajaksi? – Aura ja Jeffrey kirivät suosikkiparia

Syksyn katsotuimpiin ohjelmiin lukeutuva Love Island huipentuu tiistai-iltana. Peliyhtiö Unibetin vedonlyöntikertoimissa alusta asti parina olleet Ville ja Pauliina ovat suosikkina, mutta katsojat aitoudellaan hurmanneet Aura ja Jeffrey haastavat ennakkosuosikit.

Love Islandissa on jäljellä kolme paria, joista yksi nappaa itselleen 25 000 euroa. Rakkausrealityn yleisöäänestys päättyy maanantai-iltana, ja finaali nähdään tiistai-iltana 20.11. kello 22 Subilta ja mtv.fi:ssä.

Unibetin voittajasuosikki on Espanjan villan ainoa alkuperäinen pari, Pauliina ja Ville. Kaksikon rakkaustarinassa kääntyi viime viikolla uusi sivu, kun pari aloitti seurustelun. Kerroin Pauliinalle ja Villelle on 2,50.

Toisena vedonlyöntilistoilla ovat yllättäen Aura ja Jeffrey kertoimella 2,75. Pari on tullut tunnetuksi kinastelustaan, mutta samalla he ovat hurmanneet katsojat aitoudellaan. Parin suhde on myös syventynyt viime viikkojen aikana, ja Aura kertoi olevansa jo ”rakkausleveleillä.”

Unibetin vedonlyöntikertoimien perusteella epätodennäköisimmät voittajat ovat Anku ja Patrick. Pari on söpöillyt kuukauden ajan, mutta kestääkö kipinä villan ulkopuolella? Kerroin Ankulle ja Patrickille on 4,00.

Voittajapari saa 25 000 euroa. Tiistai-iltana selviää, päätyykö pari jakamaan palkinnon yhdessä vai nappaako toinen osapuolista rahat toisen nenän edestä.

Unibetin kertoimet

Love Island Suomi -voittajapari

Pauliina ja Ville 2,50

Aura ja Jeffrey 2,75

Anku ja Patrick 4,00

Kindred Group (entinen Unibet Group) on yksi Euroopan suurimmista online-pelejä ja digitaalisia sisältöjä tarjoavista yhtiöistä. Tukholman Nasdaq OMX Nordic Exchange -pörssiin listattu Kindred Group sisältää 14 asiakasbrändiä, joilla on yli 16,5 miljoonaa asiakasta maailmanlaajuisesti. Kindred valittiin marraskuussa 2016 vuoden parhaaksi ja vastuullisimmaksi peliyhtiöksi. Kindred on Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestön EGBA:n (European Gaming and Betting Association) perustajajäsen. Yhtiö on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulation and Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija. Lisätietoja yhtiöstä löytyy osoitteesta www.kindredplc.com.