Kingston esittelee uuden SSD-yritysmuistin suurien tietomäärien ja virtualisointihankkeiden tarpeisiin

Maailman riippumattoman muistituotteiden markkinajohtajan Kingston Technology Company Inc.:n tytäryhtiö Kingston Digital Europe Co LLP on tänään julkaissut SSDNow E50:n, joka on yrityksen uusin yritysluokan massamuistilaite (SSD). SSDNow E50 mahdollistaa sen, että suorituskeskeiset organisaatiot, joilla ei ole suurta tarvetta kestävyydelle, pystyvät saavuttamaan saman yritystason suorituskyvyn kuin Kingstonin SSDNow E100, mutta kustannustehokkaampaan hintaan. Vuodesta 1987 lähtien muistiratkaisuiden markkinajohtajan asemaa pitänyt Kingston® esittelee uuden laitteen VMworld-messuilla (osasto 1647).

• Uusi E50 SSD -massamuisti liittyy Kingstonin johtavaan SSD-yritysperheeseen
  • Auttaa organisaatioita saavuttamaan maksimaalisen suoritustason alhaisemmilla oheiskustannuksilla
  • Tarjoaa parempaa tiedon eheyttä ja jatkuvaa, älykästä suojaa virtakatkoksilta

SSDNow E50 sallii yritysten hyödyntää yritystason massamuistin suoritustasoa erilaisiin tehtäviin, kuten tiedon välitallennukseen, sovellusten sisäisten tietojen säännölliseen käsittelyyn, verkkotapahtumien käsittelyyn ja virtualisointiin. SSDNow E50 helpottaa siirräntäasemien viivettä ja palvelinten pullonkauloja tarjoamalla suuremman IOPS-nopeuden ja paremman kaistaleveyden.

DuraWrite™-teknologian ansiosta SSDNow E50 sisältää edistyneen tiedon eheyssuojan, joka pidentää massamuistilaitteen elinikää vähentämällä tehokkaasti flash-tallennusten määrää älykkään pakkausohjelmiston avulla vaarantamatta tiedon eheyttä. RAISE™ vähentää asemassa syntyvien korjaamattomien virheiden määrää paremmin kuin virhekoodien standardikorjaukset.

Vakaan ja älykkään virtakatkosuojauksen ansiosta SSDNow E50 on parempi kuin yksikään markkinoilla oleva kilpailija, sillä suojaus estää tietojen häviämisen virtakatkoksen aikana.

”Huomasimme asiakkaidemme ja kumppaneidemme kaipaavan massamuistilaitteita, jotka tarjoavat yritystason luotettavuutta ja ylivertaisia ominaisuuksia alhaisemmilla kestävyysominaisuuksilla ja oheiskustannuksilla,” kertoo Mikko Maanoja, Kingstonin. ”Palautteen pohjalta kehittelimme SSDNow E50:n. Olemme tyytyväisiä voidessamme laajentaa Kingstonin SSD-perhettä tukeaksemme asiakkaidemme ja kumppaneidemme kehittyviä tarpeita.”

Kingston viettää 25. juhlavuottaan muistiteollisuudessa. Yritys perustettiin 17. lokakuuta 1987, ja siitä on kasvanut maailman suurin itsenäinen muistituotevalmistaja. 25-vuotisjuhlavideo ja paljon muuta tietoa, kuten Kingstonin historian aikajana, löytyvät täältä. Lisäksi HyperX viettää 10. juhlavuottaan. Ensimmäinen tehokas HyperX-muistimoduuli julkaistiin marraskuussa 2002.

Kingston SSDNow E50:n ominaisuudet & tekniset tiedot:

• Form factor: 2.5", 7mm height
  • Interface: SATA Rev. 3.0 (6Gb/s) – with backwards compatibility to SATA Rev. 2.0 (3Gb/s)
  • Capacities1: 100GB, 240GB, 480GB
  • Controller: SandForce-SF2581
  • Encryption: Automatic encryption (AES 128-bit)
  • Sequential Read/Write2: SATA Rev. 3.0 –
    100GB – up to 550/530MB/s
    240GB – up to 550/530MB/s
    480GB – up to 530/500MB/s
  • Maximum 4k Read/ Write2:
    100GB — 85,000/ 80,000 IOPS
    240GB — 85,000/ 73,000 IOPS
    480GB — 74,000/ 36,000 IOPS
  • Random 4k Read/ Write2:
    100GB — 27,000/ 82,000 IOPS
    240GB — 48,000/ 72,000 IOPS
    480GB — 53,000/ 32,000 IOPS
  • Additional Features: Enterprise SMART Tools
  • Total Bytes Written (TBW) 3:
    100GB – 310TB DWPD4

240GB – 739TB DWPD4

480GB – 1,747TB DWPD4
  • Power Consumption:
    100GB – 1.26 W Idle / 1.28 W Avg / 1.44 W (MAX) Read / 2.32 W (MAX) Write
    240GB – 1.25 W Idle / 1.27 W Avg / 1.43 W (MAX) Read / 2.74 W (MAX) Write

480GB – 1.29 W Idle / 1.31 W Avg / 1.47 W (MAX) Read / 3.2 W (MAX) Write
  • Storage temperatures: -40°C ~ 85°C
  • Operating temperatures: 0°C ~ 70°C
  • Dimensions: 69.9mm x 100mm x 7mm
  • Weight: 92.34g
  • Vibration operating: 2.17G Peak (7–800Hz)
  • Vibration non-operating: 20G Peak (10–2000Hz)
  • Life expectancy: 1 million hours MTBF
  • Warranty/support: three-year warranty with free technical support

1 Some of the listed capacity on a Flash storage device is used for formatting and other functions and thus is not

available for data storage. As such, the actual available capacity for data storage is less than what is listed on the

products. For more information, go to Kingston’s Flash memory Guide at kingston.com/flashguide.

2 Based on “out-of-box performance.” Speed may vary due to host hardware, software and usage.

3 Total Bytes Written (TBW) is derived from the JEDEC Workload (JESD219A).

4 Drives Writes Per Day (DWPD)

Kingston SSDNow E50 Features and Specifications
Part Number Capacity and Features
SE50S37/100G 100GB stand-alone enterprise SSD
SE50S37/240G 240GB stand-alone enterprise SSD
SE50S37/480G 480GB stand-alone enterprise SSD

Mikko Maanoja
Business Development Manager Finland
mmaanoja@kingston.eu

Seuraa Kingstonia:

Tietoa Kingston Digital, Inc.:stä

Kingston Digital, Inc. (”KDI”) on maailman suurimman riippumattoman muistituotevalmistajan Kingston Technology Company, Inc.:n USB-muisteihin erikoistunut tytäryhtiö. Vuonna 2008 perustetun KDI:n pääkonttori sijaitsee Kalifornian Fountain Valleyssa, Yhdysvalloissa. Lisätietoja saat soittamalla numeroon 44 (0)1932 738888 tai vierailemalla osoitteessa www.kingston.com.

Kingston ja Kingstonin logo ovat Kingston Technology Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki muut merkit voivat olla omistajiensa omaisuutta.

Avainsanat: