Kinnarps ja Innokampus yhteistyöhön

Kinnarpsin innovatiiviset kalusteet tuovat tunnelman InnoDayn päälavalle.

Kinnarps on toukokuussa järjestettävän maailman suurimman joukkoinnovointipäivän kalustajakumppani. Kinnarps kalustaa Hartwall Arenan päälavan. Sen teemana on liike ja innovatiivisuus, jossa perinteisestä poikkeava muotokieli ja pirteät värit tuovat virtaa tapahtumaan ja saavat esiintyjät viihtymään.

”Kinnarpsin making life better at work -filosofia näkyy kalustuksessa”, kertoo markkinointipäällikkö Liselott Bergholm-Slotte. ”Pyrimme lisäämään työympäristöön liikettä sisustuksen kautta. Liikkeen kautta keho saa virtaa ja luovuuskin kukoistaa”, hän lisää.

InnoDayn lavalle tulee mm. taulunkehyksiä muistuttavat Frame-nojatuolit ja pyöreät Boulleé-jakkarat. Lavan kalusteet ovat kaikki myös Next Office -monitilatoimistoon sopivia.

”On ilo olla mukana kumppanina tässä nuorille ja yrityksille suunnatussa tapahtumassa. Z-sukupolvi on mielenkiintoinen tuleva työntekijäryhmä, joka pian on mukana työelämässä. Koska toimistoissa tällä hetkellä voi olla jopa neljä sukupolvea samaan aikaan töissä, työympäristön on oltava monipuolinen soveltuakseen kaikille. Sekä eri ikäluokkien mieltymykset että yksilöiden ja tehtävien erot on otettava huomioon.Tämä tuo työnanatajille sekä mahdollisuuksia että haasteita,” Bergholm-Slotte sanoo.

Kinnarps Oy on suomalainen perheyhtiö, joka toimittaa innovatiivisia sisustamisen kokonaisratkaisuja toimisto-, koulu-, ja hoivaympäristöihin. Koko toimitusketjun työtä määrittävät korkea laatu ja ympäristöystävällisyys – aina raaka-aineiden hankinnasta kalusteratkaisun toteuttamiseen saakka. Kinnarps Oy:n liikevaihto on noin 12 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 50 henkilöä. Yhtiö on Perheyritysten liiton sekä Suomen Yrittäjien jäsen. Kansainvälinen Kinnarps-konserni on Euroopan suurin työympäristöjen kalustaja. Toiminta ulottuu 40 maahan ja konsernin palveluksessa on n. 2 400 työntekijää.

Innokampus on nuorten oma ajatushautomo ja valtakunnallinen joukkoinnovointiverkosto, joka luo yritysten ja nuorten välille aitoja, yhteisiä liike-elämän projekteja. Joukkoinnovoinnin avulla yritykset pääsevät kehittämään tuotteitaan ja palvelujaan nuorten näkökulmasta. Innokampus järjestää maailman suurimman joukkoinnovointitapahtuman 11.5.2016 - Harwall Arenalla - Helsingissä. Paikalla on 53 koulua, 10 kaupunkia ja 10 000 opiskelijaa.
www.innokampus.fi
www.innoday.fi