Kinnarps On Tour - Vaasa, Tampere, Jyväskylä

Kansainvälinen #KinnarpsOnTour saapuu Suomeen viikolla 17. Euroopan laajuisen kiertueen pysähdyskohteina Suomessa ovat Vaasa, Tampere sekä Jyväskylä.  Erityinen, näyttelytarkoituksiin varustettu kalusterekka on avoinna kutsuvierastilaisuuden jälkeen klo 11 – 13 kaikille uusimmista työympäristötrendeistä kiinnostuneille.

”Kiertävä kalustenäyttely ja sen laajennusosa, virtuaalilasien tarjoama uudenlainen kokemus, ovat mainiot välineet esitellä työympäristön uusia ratkaisuja. Virtuaaliteknologia antaa mahdollisuuden tutkia – ja jopa muunnella – suurta kalustettua tilaa. Uusi teknologia on oivallinen keino elävöittää ja laajentaa paikallisten näyttelyittemme tarjontaa”, kertoo Kinnarps Oy:n toimitusjohtaja Henrik Slotte.

Tule mukaan! Näet uudet palkitut tuotteemme, saat tietoa tuoreista työympäristösisustamisen trendeistä sekä tutustut uusiin verhoilukankaisiin. Saat myös tilaisuuden kokeilla virtuaalilaseja ja löytää itsesi keskeltä värikästä monitilatoimistoa. 2500 neliön virtuaalitilassa voit siirtää, käännellä ja väännellä kalusteitamme!

Rekka on auki klo 11 jälkeen kaikille kiinnostuneille. Löydät sen näiltä paikoilta:

Vaasa, 25.4. Futura 2

Tampere, 26.4. Keskustori

Jyväskylä, 27.4. Messuaukio

Tule katsomaan myös kevään tuoteuutuuksiamme:

DECIBEL - uusi, moniin tiloihin sopivaksi suunniteltu, ääniystävällinen ja selkeälinjainen tuoli
ISA - aulatiloihin ja myymälöihin sopiva, uudenlaista muotoilua edustava istuinkaluste
DEEPFOREST - helposti seinään kiinnitettävä akustiikkalevy
KALOO - trendikäs ja pirteä baarituoli, jonka vahva muotoilu erottuu värikkyydellään
MR T - hauska, huomiota herättävä pikkuistuin katseen vangitsijaksi moneen tilaan
MYPLACE - omaa työrauhaa raikkaalla tavalla
PHAZE - designia maailmalta, muotoilija Karim Rashidin luoma Lounge-tilojen katseenvangitsija

”Kiertävä kalustenäyttely ja sen laajennusosa, virtuaalilasien tarjoama uudenlainen kokemus, ovat mainiot välineet esitellä työympäristön uusia ratkaisuja. Virtuaaliteknologia antaa mahdollisuuden tutkia – ja jopa muunnella – suurta kalustettua tilaa. Uusi teknologia on oivallinen keino elävöittää ja laajentaa paikallisten näyttelyittemme tarjontaa."
Kinnarps Oy:n toimitusjohtaja Henrik Slotte