Klikki rekrytoi Telenorin Pohjoismaiden myyntijohtajan

Klikki, Pohjoismaiden johtava Internet-markkinointiyritys, ilmoittaa rekrytoineensa tänään Anders Nygrenin uudeksi Pohjoismaiden myyntijohtajakseen. Nygren työskenteli aiemmin Telenorilla omien kanavien myyntijohtajana ja vastasi Telenorin Prepaid-tuotteista.

Klikki jatkaa kasvuaan ja ilmoittaa rekrytoineensa tänään Anders Nygrenin uudeksi Pohjoismaiden myyntijohtajakseen. Nygren työskenteli aiemmin Telenorilla omien kanavien myyntijohtajana ja vastasi Telenorin Prepaid-tuotteista. Klikillä Nygren tulee toiminaan Pohjoismaiden myyntijohtajana ja hänen vastuullaan on kehittää Klikin myyntiorganisaatiota ja tarjoamaa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

”Klikin kehitys on ollut fantastista liikevaihdon noustessa kahdesta miljoonasta eurosta 13 miljoonaan euroon kolmessa vuodessa ja nyt on aika ottaa seuraava askel yrityksen kehityksessä”, sanoo Mattias Falkendal, Klikin toimitusjohtaja. ”Tämän rekrytoinnin myötä vahvistamme johtoryhmäämme edelleen ja luomme suotuisat olosuhteet vieläkin voimakkaammalle kasvulle Pohjoismaissa.”

Klikin tarjoamassa hakukonemarkkinointi ja display-mainonta yhdistyvät ainutlaatuisella tavalla. Klikin tavoitteena on tarjota asiakasyrityksilleen maksimaalinen näkyvyys verkossa sekä lisätä asiakasyritystensä myyntiä sähköisissä kanavissa.

”Olen vaikuttunut siitä, mitä Klikki on saanut aikaan Suomessa ja Ruotsissa tähän mennessä ja uskon, että kokemukseni myynnin kasvattamisesta ja suurien organisaatioiden johtamisesta auttavat Klikkiä menestymään myös jatkossa. Toivon myös, että vuoteni teleliiketoiminnassa auttavat Klikkiä saamaan entistä vahvemman otteen tällä hetkellä selkeästi nähtävissä olevasta trendistä kohti mobiilia Internetiä.”

Anders Nygrenillä on vankka kokemus liiketoiminnan kehittämisestä ja myynnistä kymmenen telealalla viettämänsä vuoden kautta. Hän on työskennellyt johtavassa asemassa Campuz Mobilessa, Vodafonella ja Telenorilla sekä omien kanavien myyntijohtajana noin 500 työntekijän organisaatiossa.

Mikäli haluat lisätietoja, ota ystävällisesti yhteyttä:
Mattias Falkendal, tj, Klikki, +46 706 530 698
Anders Nygren, Pohjoismaiden myyntijohtaja, Klikki, +46 733 690 006

Klikki
Klikki on pohjoismainen internetmarkkinointiyritys, joka toteuttaa yrityksille kustannustehokkaita, tuloksellisia ja läpinäkyviä ratkaisuja internetmarkkinointiin. KliKKi Search tarjoaa markkinoiden laajimman ja laadukkaimman kokonaisratkaisun hakukonemarkkinointiin. KliKKi Media tarjoaa mainostajille näkyvyyttä laadukkaassa mediaympäristössä sekä jalostettua tutkimustietoa kampanjoiden toimivuudesta. Klikki Analytics tarjoaa reaaliaikaisen seurannan ja sivuston analysoinnin kaiken verkkomarkkinoinnin tukijalkana. Vuonna 2002 perustetulla Klikillä on toimistot Tukholmassa, Helsingissä ja Tallinnassa.

Avainsanat: