KONE julkaisee tilinpäätöstiedotteen tilikaudelta 1.1.-31.12.2018 torstaina 24. tammikuuta 2019 klo 12.30 ja vuosikatsauksen 2018 klo 12.45

KONE Oyj, lehdistötiedote, 10. tammikuuta 2019 klo 9.00

Tilinpäätöstiedote ja vuosikatsaus

KONE Oyj:n tilinpäätöstiedote tilikaudelta 1.1.-31.12.2018 julkaistaan torstaina 24. tammikuuta 2019 klo 12.30. Tilinpäätöstiedote on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Vuosikatsaus 2018, joka sisältää konsernitilinpäätöksen, emoyhtiön tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, julkaistaan samana päivänä klo 12.45. Vuosikatsaus on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuudet

Suomenkielinen lehdistötilaisuus järjestetään torstaina 24. tammikuuta 2019 klo 14.15.

Englanninkielinen analyytikkotilaisuus alkaa klo 15.45 ja on seurattavissa webcast-lähetyksenä osoitteessa www.kone.com. On demand -taltiointi webcast-lähetyksestä on saatavilla myöhemmin samana päivänä. Tilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta.

Soittajat, USA: +1 323-794-2093

Soittajat, Iso-Britannia: +44 (0)330 336 9125

Soittajat, Suomi: 09 7479 0361

Osallistujatunnus: 7881144

Tilaisuudet järjestetään osoitteessa KONE Building, Keilasatama 3, Espoo.

Vuoden 2018 julkaisut ja tiedotteet

Painettu vuosikatsaus vuodelta 2018 ilmestyy viikolla 8 ja se postitetaan yhtiön postituslistalla oleville tahoille. Erillinen yritysvastuuraportti vuodelta 2018 julkaistaan vuoden 2019 toisella neljänneksellä.

KONE Oyj:n vuonna 2018 julkaisemat pörssi- ja lehdistötiedotteet ovat nähtävissä yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.kone.com.

Sanna Kaje, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4705

Henrik Ehrnrooth

Ilkka Hara
talousjohtaja

KONEen tavoitteena on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Olemme alallamme yksi maailman johtavista yrityksistä. Valmistamme hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoamme ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Teemme ihmisten liikkumisesta korkeammissa ja älykkäämmissä rakennuksissa turvallista, mukavaa ja luotettavaa. Vuonna 2017 KONEen liikevaihto oli 8,9 miljardia euroa ja vuoden 2017 lopulla henkilöstömäärä oli yli 55 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.