Kovasen hääkuljetuspalveluiden suosio kasvaa – uutuuksia kesälle 2016

Kesän 2016 hääsesonki on alkanut vilkkaasti. Alkuvuoden ennakkovaraajan etukampanja, Love Me Do -häämessut ja Vuoden Hääyritys -äänestyksen Juhlakuljetukset-kategorian voitto ovat siivittäneet Kovasen tietä kohti ennätyssuosittua hääkesää.

Samanaikaisesti on hääkuljetuspalveluiden sisältöä myös kehitetty. Vieraiden bussikuljetukseen on lisätty uutuutena mahdollisuus tilata häätarjoilupaketti, joka sisältää suklaakonvehdit, piccolovesipullot sekä sirot bussin sisäkoristeet. Limousine-hääautopalveluun on lisätty uusia design-koristevaihtoehtoja sekä valkoinen maxisateenvarjo Kovasen black label -varjon rinnalle.

Suunnittelussa mukana Kovasen oma Wedding Planner

Hääpäivä on yksi elämän tärkeimmistä päivistä ja hääauton kyydissä koetaan avioliiton ensimetrit – kirjaimellisesti. Näin ollen on tärkeää, että juhlapäivänä kaikki yksityiskohdat on huomioitu. Kovasella hääkuljetuksista vastaa oma Wedding Planner Emilia Lahti, jolle häiden suunnittelu on tuttua. Hää- ja juhlasuunnittelijaksi valmistunut Emilia työskentelee Kovasen myyntitiimissä ja tapaa viikoittain useita hääpareja, joiden kanssa kuljetukset suunnitellaan yhdessä.

”Ennen tärkeää päivää kutsumme asiakkaat aina tapaamiseen toimistollemme. Tapaamisessa käymme läpi kaikki kuljetuksiin liittyvät asiat ja yksityiskohdat, jotta itse juhlapäivänä kaikki sujuisi mahdollisimman mutkattomasti. Tapaamisessa hääpari näkee myös valmiit koristevaihtoehtomme, joista he voivat valita mieleisensä.”

Hääautopalvelun sisällön lisäksi tapaamisessa suunnitellaan päivän muut kuljetukset, kuten häävieraiden tilausajot, ja tärkeiden vieraiden, kuten hääparin vanhempien, kuljetukset, sekä hääparin siirtyminen juhlien jälkeen hääyön viettoon.

Wedding Plannerin vinkit hääkuljetuksiin

Vinkiksi hääpäivää ja sen kuljetuksia varten Emilia antaa seuraavaa: on hyvä miettiä reittivaihtoehtoja sekä mahdollisia tärkeitä kohteita ja omaan juhlapäivään liittyviä erityslaatuisia yksityiskohtia jo etukäteen.

”Monella parilla voi olla jokin tärkeä paikka, missä he ovat tavanneet ensi kertaa, tai muu tärkeäksi tullut paikka elämän aikana. Tuon paikan kautta voi olla kiva ajaa juhlapäivänä, jos se osuu sopivasti reitille. Hääparilla voi olla myös jokin yhteinen biisi, jonka he haluavat kuunnella autossa, kun vihkipaikalta lähdetään matkaan.”

Varausten osalta näyttää hääkesä 2016 jo vilkkaalta, erityisesti suosittujen lauantaihäiden osalta, mutta nopeimmille varaajille tilaa vielä on. Lisätietoja Kovasen hääkuljetuspalveluista löytyy osoitteesta www.kovanen.com.

Hanna Honkasalo, markkinointijohtaja
hanna.honkasalo@kovanen.com