KYOCERAn uudet Ecosys-tulostimet

KYOCERA Document Solutions tuo markkinoille uudet verkkotulostimet, joilla voidaan tulostaa jopa puoli miljoonaa sivua ennen rummun vaihtoa. Pitkän käyttöiän takana on vuosikymmenten kokemus KYOCERAn kestävien keraamisten materiaalien käytöstä. Uusista KYOCERAn tulostinmalleista löytyy sopiva tulostin erilaisiin toimiston tulostustarpeisiin.

Viisi uutta tulostinmallia ovat KYOCERA FS-4300DN, FS-4200DN, FS-4100DN, FS-2100DN ja FS-2100D. Niillä voidaan tulostaa jopa 60 mustavalkoista A4-sivua minuutissa 1 200 dpi:n tarkkuudella.

KYOCERAn uudet tulostimet on tarkoitettu yrityksille, jotka asettavat tiukat vaatimukset tulostimen toimivuudelle, käyttöiälle, ympäristönäkökohdille ja alhaisille kokonaiskustannuksille.

”Piin kovaa” osaamista
– Käyttämämme ”Longlife-tekniikan” sekä kestäviin keraamisiin materiaaleihin liittyvän asiantuntemuksemme ansiosta voimme luvata, että tulostimemme pystyvät tulostamaan puoli miljoonaa sivua ennen rummun vaihtoa. Sen vuoksi tuotteitamme käyttävien yritysten tulostuskustannukset jäävät kokonaisuudessaan aina alhaisiksi.

Myös muut perinteiset kulutustarvikkeet, kuten tulostimen kehitin, ovat tulostinrummun tavoin äärimmäisen kestäviä, eikä niitä yleensä tarvitse vaihtaa koko tulostimen elinaikana. Pelkkä värikasetin vaihto riittää. Kaikki nämä ovat keskeisiä seikkoja KYOCERAn Ecosys-teknologiassa.

Lisäksi tulostimien TEC-arvo (Typical Electricity Consumption) on alhainen. Virrankulutus on vähentynyt 30 prosenttia aiempiin malleihin verrattuna.

Yksityisiä tulosteita
Arkaluonteisia asiakirjoja käsittelevät yritykset asettavat tulostimilleen tiukat turvavaatimukset. KYOCERAn uusissa tulostimissa on sen vuoksi vakiona ”yksityinen tuloste” -toiminto.

Valittaessa tämä toiminto arkaluonteiset asiakirjat tai salatut PDF-tiedostot voidaan tulostaa ainoastaan, kun tulostimen paneeliin näppäillään oikea PIN-koodi. Lisävalintana saatava korttitunnistus on toinen kätevä tuotteiden turvallisuutta lisäävä toiminto.

– Uusissa tulostimissa on selkeä käyttöpaneeli ja toimintoja, joita oli aiemmin vain mallistomme monitoimilaitteissa. Lisäksi tulostimien käyttötarkoituksia voidaan laajentaa ja niihin voidaan lisätä jälkeenpäin uusia paperilokeroita sekä erilaisia toimintoja ja tulostusvaihtoehtoja.

Nopeampia, taloudellisempia ja yksinkertaisempia
Uuden sukupolven tulostimet ovat aiempaa nopeampia, energiatehokkaampia ja teknisesti edistyksellisempiä. Uusi käyttöpaneeli helpottaa lisäksi tulostimien käyttöä, ja ”360 asteen designin” ansiosta ne on helppo sijoittaa toimiston keskeisille paikoille.

Löydät tekniset tiedot verkkosivuiltamme klikkaamalla tätä linkkiä.

Jos haluat lisätietoja, ota yhteys:
Jarmo Torkamo

KYOCERA Document Solutions Finland Oy
Osoite: Atomitie 5 C

S-posti: jarmo.torkamo@dfi.kyocera.com
www.kyoceradocumentsolutions.fi

KYOCERA Document Solutions
KYOCERA Document Solutions Nordic AB:n (ennen KYOCERA Mita Nordic AB) pääkonttori sijaitsee Tukholman Kistassa. Yrityksen valikoimaan kuuluvat tulostimet, digitaaliset kopiokoneet ja monitoimilaitteet tarjoavat edistyksellisiä ja ympäristömyönteisiä ratkaisuja kaikenkokoisten toimistojen asiakirjahallintaan.

KYOCERA Document Solutions on maailman johtavia toimistojen asiakirjahallintaan keskittyviä yrityksiä. KYOCERA Document Solutions on KYOCERA Corporationin kokonaan omistama tytäryhtiö. KYOCERA Corporation sijoittui vuonna 2011 604. sijalle Forbes Magazinen maailman suurimpien pörssiyhtiöiden ”Global 2000” -listalla.

KYOCERA Corporation on huipputeknisten keraamisten ja elektronisten komponenttien, aurinkokennojen ja elektronisten toimistolaitteiden johtava valmistaja. Yli 30 maassa toimivan KYOCERA Corporationin pääkonttori sijaitsee Japanin Kyotossa, ja yrityksellä on eri puolilla maailmaa yhteensä 64 000 työntekijää.

KYOCERAn tekniikka
KYOCERAn laitteiden komponentit ovat erittäin pitkäikäisiä, mikä paran­taa laitteiden käyttövarmuutta, alentaa käyttökustannuksia, vähentää päästöjen ympä­ristövaikutuksia ja pidentää huoltovälejä. Useimmat tuotteista ovat Joutsenmerkittyjä.

Avainsanat: