Uusi pitkäikäinen monitoimilaite kasvavaan segmenttiin

KYOCERA tuo markkinoille TASKalfa 265ci:n, pienikokoisen ja hiljaisen monitoimilaitteen, jonka toimintoja ovat tulostus, kopiointi, skannaus ja faksaus. Uuden TASKalfa 265ci –laitteen rumpu kestää 200 000 arkin tulostuksen ennen kuin se on vaihdettava. Pitkän käyttöiän taustalla on KYOCERAn yli 50 vuoden kokemus keraamisista materiaaleista.

KYOCERA ottaa tuotesuunnittelussaan aina huomioon sekä käyttäjien että ympäristön tarpeet eikä TASKalfa 265ci ole tästä mikään poikkeus. Kompaktin kokonsa, edistyksellisten toimintojensa, pitkän käyttöikänsä ja riittoisan värikasettinsa ansiosta uusi monitoimilaite sopii hyvin vaativimmillekin käyttäjille. Rummun käyttöikä on jopa kymmenkertainen verrattuna markkinoiden muihin vastaaviin tuotteisiin.

–     Tämä on valikoimamme ensimmäinen pelkästään A4-arkkien tulostukseen tarkoitettu TASKalfa, kertoo KYOCERA Document Solutionsin Pohjoismaiden tuotepäällikkö Tommy Johansson. Pienikokoisten ja samalla edistyksellisten monitoimilaitteiden kysyntä kasvaa ennen kaikkea pienten ja keskisuurten yritysten keskuudessa.

KYOCERA on sovittanut TASKalfa 265ci:n hinnaltaan, kooltaan ja toiminnoiltaan juuri tälle kohderyhmälle.

Toiminnoiltaan edistyksellinen mutta silti helppokäyttöinen
Pienestä koostaan huolimatta uudessa monitoimilaittessa on monipuoliset toiminnot. TASKalfa 265ci on rakennettu KYOCERAn HyPAS-tekniikalla, ja se voidaan integroida kaikenlaisiin verkkoympäristöihin, mikä yksinkertaistaa ja varmistaa yrityksen asiakirjojen käsittelyä ja hallintaa.

Arkaluonteisia tietoja tulostettaessa käyttäjien tiedot voidaan tunnistaa laitteen käyttöpaneelissa turvallisuuden ja salassapidon varmistamiseksi.

–     TASKalfa 265ci on edistyksellinen mutta silti helppokäyttöinen monitoimilaite, jonka käyttöönotto ei edellytä pitkäaikaista perehdytystä. Siitä on hyötyä sekä yhteistyökumppaneillemme että heidän asiakkailleen, Tommy Johansson toteaa.

Käyttäjäystävällinen nelivärinen kosketusnäyttö helpottaa kaikkia työvaiheita. TASKalfa 265ci voidaan varustaa jopa neljällä paperikasetilla, mikä lisää käytön joustavuutta ja monipuolisuutta.

Jos haluat lisätietoja, ota yhteys:
Jarmo Torkamo

KYOCERA Document Solutions Finland Oy
Osoite: Atomitie 5 C

S-posti: jarmo.torkamo@dfi.kyocera.com
www.kyoceradocumentsolutions.fi

KYOCERA Document Solutions
KYOCERA Document Solutions Nordic AB:n (ennen KYOCERA Mita Nordic AB) pääkonttori sijaitsee Tukholman Kistassa. Yrityksen valikoimaan kuuluvat tulostimet, digitaaliset kopiokoneet ja monitoimilaitteet tarjoavat edistyksellisiä ja ympäristömyönteisiä ratkaisuja kaikenkokoisten toimistojen asiakirjahallintaan.

KYOCERA Document Solutions on maailman johtavia toimistojen asiakirjahallintaan keskittyviä yrityksiä. KYOCERA Document Solutions on KYOCERA Corporationin kokonaan omistama tytäryhtiö. KYOCERA Corporation sijoittui vuonna 2011 604. sijalle Forbes Magazinen maailman suurimpien pörssiyhtiöiden ”Global 2000” -listalla.

KYOCERA Corporation on huipputeknisten keraamisten ja elektronisten komponenttien, aurinkokennojen ja elektronisten toimistolaitteiden johtava valmistaja. Yli 30 maassa toimivan KYOCERA Corporationin pääkonttori sijaitsee Japanin Kyotossa, ja yrityksellä on eri puolilla maailmaa yhteensä 64 000 työntekijää.

KYOCERAn tekniikka
KYOCERAn laitteiden komponentit ovat erittäin pitkäikäisiä, mikä paran­taa laitteiden käyttövarmuutta, alentaa käyttökustannuksia, vähentää päästöjen ympä­ristövaikutuksia ja pidentää huoltovälejä. Useimmat tuotteista ovat Joutsenmerkittyjä.

Avainsanat: