ALLERGIATUNNUKSIA MAYBELLINE-TUOTTEILLE

Viisi Maybelline tuotetta on saanut allergiatunnuksen. Tunnuksen saanettu otteet soveltuvat käytettäväksi herkkäihoisille.

Maybellinenunelmienkasvomeikkisarjaankuuluu: -Dream satin liquid –meikkivoide -Dream matte mousse –vaahtomeikkivoide -Dream matte powder –puuteri -Dream mousse concealer–vaahtopeiteväri Nämä neljä tuotetta saavat nyt kaikki allergiatunnuksen! Tuotteet ovat koostumukseltaan pehmeitä ja antavat peittävän, muttaluonnollisenlopputuloksen. SarjaankuuluvaDream Matte Mousse-vaahtomeikkivoideon maailmanmyydyinmeikkivoide. Lisäksi tunnuksen saavat kaikki Define-a-lash sarjanmaskarat. Ripsiä erottelevat koostumukset eivät paakkuunnu. Sarjaan kuuluvat seuraavat tuotteet: -Define-a-lash jaDefine-a-volume kokomaskaraperhe, sisältääyhdeksänerituotetta: Define-a-lash viidessäerisävyssä(black, brown, blue, diamond black, waterproof) sekäDefine-a-volume neljässäerisävyssä(black, brown, diamond black, waterproof).

Yrityksestä

L'Oréal Finland Oy on Suomen suurin kosmetiikkayritys. L'Oréal Finland Oy jakautuu päivittäistuote-, selektiivisten kosmetiikkasarjojen-, kampaamotuote- sekä apteekkikosmetiikkadivisiooniin.