Blake Lively on uusi L'Oréal Paris -kauneuslähettiläs

Blake Lively on Hollywoodin tuorein nouseva tähti ja arvostettu näyttelijätär kansainvälisessä elokuvateollisuudessa. Tämä 26-vuotias, syntyjään kalifornialainen, sädehtivä kaunotar on uusi L’Oréal Paris –kauneuslähettiläs.

“Blake ilmentää Hollywoodin modernia glamouria. Hänestä henkii eleganssi ja sensuaalisuus ja Blakesta on tullut kokonaisen sukupolven kauneusikoni kullanvivahtavine hiuksineen, valoisine katseineen ja tyrmäävine hymyineen. Olemme niin ylpeitä toivottaessamme tämän vahvan, karismaattisen ja sädehtivän näyttelijättären tervetulleeksi L’Oréal Paris –perheeseen.”, sanoo Cyril Chapuy, L’Oréal Paris –tuotemerkin globaali brändijohtaja.

“Olen innoissani ja ylpeä siitä, että olen yksi L’Oréa Paris –kauneuslähettiläistä. Kasvoin ”Olet sen arvoinen” –sloganin inspiraatiossa. Pidän sitä tärkeänä arvona kaikille naisille.”, toteaa Blake Lively.

Blake on kerännyt kiitosta roolisuorituksistaan ja hän on työskennellyt Rebecca Millerin, Ben Affleckin ja Oliver Stonen ohjauksissa. Näyttelijätär kohosi mailmanmaineeseen roolissaan Gossip Girl –sarjassa. Blake on myös tähdittänyt Neljä tyttö ja maagiset farkut –kirjasarjan elokuvaversiota ja seuraavaksi hän näyttelee Age of Adaline –filmissä yhdessä Ellen Burstynin kanssa.

Blake on todellinen muusa, jopa Karl Lagerfeld valitsi hänet Chanelin Mademoiselle-laukun kasvoksi. Hän on myös Guccin Premiere-tuoksun kasvo. Uutena L’Oréal Paris –kauneuslähettiläänä Blake Lively liittyy Julianne Mooren, Freida Pinton, Jennifer Lopezin, Eva Longorian, Beyoncé Knowlesin, Lara Stonen, Hugh Laurien, Laetitia Castan ja Jane Fondan joukkoon.

Lisätietoja: Tarja Kuusela, PR-ja viestintäpäällikkö, puh. 040-587 6063, tarja.kuusela@loreal.com