LähiTapiolan pääjohtaja Erkki Moisander: Eläke-Fennian ja LähiTapiola Eläkeyhtiön aikeet yhdistyä hyvä suunta

18.12.2012

LähiTapiola-ryhmän pääjohtaja Erkki Moisanderin mukaan julkistettu suunnitelma eläkeyhtiöiden yhdistymisestä merkitsisi kattavampaa palvelua LähiTapiolan yrittäjä- ja yritysasiakkaille. ”Eläke-Fennia on ollut pitkään Lähivakuutuksen työeläkekumppani ja LähiTapiola Eläkeyhtiöllä eli aikaisempi Eläke-Tapiola on ollut vastaava asema Tapiola-ryhmässä. Suunniteltu yhdistyminen olisi siten hyvä suunta LähiTapiolan yrittäjä- ja yritysasiakkaiden kannalta”, Moisander sanoo.

LähiTapiola-ryhmä syntyi, kun Lähivakuutus ja Tapiola päättivät fuusioitua vuonna 2012. Vuoden 2013 alussa virallisesti toimintansa aloittava LähiTapiola-ryhmä on Suomen suurin vahinkovakuuttaja.

Mediatiedustelut:

Viestinnän mediapuhelin, puh. 040 183 5806, joka päivystää klo 9-16

Avainsanat:

Yrityksestä

LähiTapiola-ryhmä tarjoaa vakuutus-, pankki-, säästö- ja sijoittajapalveluja. LähiTapiola on vakuutuksenottajien omistama keskinäinen yhtiöryhmä, johon kuuluvat valtakunnalliset yhtiöt LähiTapiola Vahinkovakuutus, LähiTapiola Henkiyhtiö, Tapiola Pankki, Tapiola Varainhoito ja LähiTapiola Kiinteistövarainhoito. Ryhmän työeläkeyhtiökumppanina toimii LähiTapiola Eläkeyhtiö. Valtakunnallisten yhtiöiden lisäksi LähiTapiola-ryhmään kuuluu 20 alueyhtiötä.