Tapiola Pankin suhdannekatsaus julkistetaan keskiviikkona 15.6. klo 9.00

KUTSU
8.6.2011

Tapiola Pankki julkistaa vuoden ensimmäisen suhdannekatsauksensa ja Suomen talouden ennusteen keskiviikkona 15.6.2011.

Tervetuloa kuulemaan Tapiolan ennuste kansainvälisen talouden suunnasta, euroalueen kriisin vaikutuksista ja Suomen talouden kasvusta. Suhdannekatsaus kertoo myös asuntomarkkinoiden kehityksestä.

Lisäksi suhdannekatsaukseen sisältyy katsaus Tapiola Varainhoidon sijoitusnäkemykseen.

Tapiola Pankin suhdannekatsaus julkistetaan keskiviikkona 15.6. klo 9.00–10.30 Scandic Hotel Simonkentän Pavilion-kabinetissa osoitteessa Simonkatu 9, Helsinki.

Tilaisuuden avaa Tapiola Pankin toimitusjohtaja Harri Lauslahti . Tapiola Varainhoidon ekonomisti Timo Vesala esittelee kansainvälisen ja Suomen talouden suhdannenäkymät sekä sijoitusnäkemyksen. Kiinteistö-Tapiolan toimitusjohtaja Vesa Immonen kommentoi asuntomarkkinoita.

Tarjolla on brunssi kello 8.30 alkaen.

Ilmoitathan tulostasi maanantaihin 13.6. mennessä osoitteeseen tiina.riippa@tapiola.fi tai puhelimitse 040-4811 165.

TERVETULOA!

Yrityksestä

LähiTapiola-ryhmä tarjoaa vakuutus-, pankki-, säästö- ja sijoittajapalveluja. LähiTapiola on vakuutuksenottajien omistama keskinäinen yhtiöryhmä, johon kuuluvat valtakunnalliset yhtiöt LähiTapiola Vahinkovakuutus, LähiTapiola Henkiyhtiö, Tapiola Pankki, Tapiola Varainhoito ja LähiTapiola Kiinteistövarainhoito. Ryhmän työeläkeyhtiökumppanina toimii LähiTapiola Eläkeyhtiö. Valtakunnallisten yhtiöiden lisäksi LähiTapiola-ryhmään kuuluu 20 alueyhtiötä.