YH-Asunnot Oy ja Lappset Group Oy yhteistyöhön satojen leikkipaikkojen kunnossapidosta ympäri Suomea

Kiinteistöliiketoimintaa harjoittava YH-Asunnot Oy on solminut omistamiensa vuokra- ja asumisoikeusasuntojen leikkipaikkojen tarkastamisesta ja huoltamisesta rovaniemeläisen leikkipaikkavälinevalmistaja Lappset Group Oy:n kanssa. Sopimuksen kohteena on noin 550 leikkipaikkaa eri puolella Suomea.

YH-Asunnot Oy ostaa Lappsetilta leikkikenttien kunnossapitopalvelua, joka sisältää tarkastus- ja huoltosuunnitelmien laatimisen sekä määräajoin tehtävät huoltotoimenpiteet.

”Olemme havainneet, että leikkipaikkamme ovat kovassa käytössä ja näin ollen haluamme varmistaa kaikkien käyttäjien turvallisuuden. Alan johtavana leikkipaikkavälinevalmistajana Lappset oli luonnollinen ja asiantunteva valinta yhteistyökumppaniksi”, sanoo YH-Asuntojen toimitusjohtaja Juha-Veikko Nikulainen.

Vuoden 2006 aikana Lappsetin tarkastajat ovat tehneet lähes 2000 pihan tai puiston tarkastusta ja huoltoa ympäri Suomea. Lappsetin Playcare-palvelu koostuu asennus-, huolto-, tarkastus- ja rahoituspalveluista.

”Säännöllisen kunnossapidon päätarkoituksena on maksimoida leikkipaikkojen turvallisuus, pidentää leikkipaikkavälineiden käyttöikää ja kartoittaa ne vaaratekijät, jotka rikkoutuneesta leikkipaikkavälineestä voi mahdollisesti aiheutua”, kertoo Lappsetin Pohjoismaiden aluejohtaja Tero Ylinenpää.

Lisätietoja:

Lappset Group Oy, Pohjoismaiden aluejohtaja Tero Ylinenpää, puh: +358 400 290 234
YH-Asunnot Oy, toimitusjohtaja Juha-Veikko Nikulainen, puh: +358 500 430 017