L&T laajentaa vahinkosaneeraustoimintansa Raaseporiin

Vahinkojen ensitoimenpiteet edellyttävät paikallistuntemusta sekä nopeita toimenpiteitä. Alueellinen toimipisteverkosto on avainasemassa nimenomaan akuuteissa tilanteissa.

Lassila & Tikanoja laajentaa tarjontansa Raaseporin ja Lohjan alueella myös vahinkosaneerauksen palveluihin. Tähän asti yhtiö on tarjonnut Raaseporin alueella lähinnä jäte- ja viemärihuoltoa.

Tyypillisimpiä L&T:n hoitamia vahinkotilanteita ovat erilaiset vuoto- ja palovahingot sekä esimerkiksi alkutalven aikanakin esiintyneet myrskyvahingot.

"Nopea reagointi ja vahva ammattitaito ovat oleellisia asioita, kun vahinko on tapahtunut", kommentoi vahinkokartoittaja ja kohdevastaava Tommy Helenius .

L&T pyrkii palauttamaan tilat aina vahinkoa edeltävään kuntoon mahdollisimman ripeästi ja pienin haittavaikutuksin asiakkaalle.

”Vahinkotilanteessa asiakas tarvitsee vaivatonta palvelua. Me tarjoamme palvelua avaimet käteen -periaatteella aina vahinkokartoituksesta korjausrakentamiseen saakka”, Helenius tähdentää.

Raaseporin yksikkö toimii osoitteessa Västanbyntie 3,10600 Raasepori.

L&T:n valtakunnallinen vahinkopäivystys palvelee numerossa 010 636 2000.

Vahinkosaneeraus:
Tommy Helenius, vahinkokartoittaja, kohdevastaava, puh. 050 385 1448
Esa Laine, yhteyspäällikkö, puh. 050 385 6921
Jari Hyötilä, asiakkuusjohtaja, puh. 0500 823 586
Jäte- ja viemärihuolto:
Thomas Holmberg, yhteyspäällikkö, puh. 050 385 9173
Mika Stenberg, yksikönpäällikkö, puh. 0500 470563

Lassila & Tikanoja on erikoistunut ympäristönhuoltoon sekä kiinteistöjen ja laitosten tukipalveluihin. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2011 oli 652 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 9 100 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.

Yrityksestä