L&T vahvistaa siivouspalveluitaan Pirkanmaalla

L&T on ostanut tamperelaisen siivousyritys WTS-Palvelut Oy:n, jonka vuosiliikevaihto on noin 1,2 miljoonaa euroa. Yrityksestä siirtyy L&T:lle 40 työntekijää. WTS-Palvelut on perustettu vuonna 2003.

Kauppa astuu voimaan 1.6.2011. Se vahvistaa L&T:n siivouksen markkinaosuutta Pirkanmaalla. Ostetun yhtiön liiketoiminta yhdistetään Tampereen siivousyksikön liiketoimintaan.

Lisätiedot:
Juha Nurminen, aluejohtaja, L&T, 0500 625 954
Martti Wilska, toimitusjohtaja, WTS-Palvelut, 0400 837 510

Lassila & Tikanoja on erikoistunut ympäristönhuoltoon sekä kiinteistöjen ja laitosten tukipalveluihin ja on merkittävä puupohjaisten biopolttoaineiden, kierrätyspolttoaineiden ja uusioraaka-aineiden toimittaja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2010 oli 598 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 9400 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.

Yrityksestä