Leafin joulukonvehdit – moderneja uutuuksia ja perinteisiä klassikoita

Report this content

Suklaakonvehdit kuuluvat suomalaisten jouluun, jolloin ostetaan sekä omaan herkutteluun että lahjoiksi ja tuliaisiksi. Suomalaisten konvehtimaku on perinteitä kunnioittava, mutta varsinkin nuoremmat kuluttajat ovat enenevässä määrin valmiita kokeilemaan myös uutuuksia. Leafin joulun 2006 konvehtivalikoimaan kuuluu sekä uutuuksia että pitkään markkinoilla olleita tuotteita.

Royal hienokonvehti – ylellinen nautinto
Royal on perinteikäs, pitkän historian omaava ylellinen suklaatuotemerkki, jota kuluttaja arvostaa herkullisena nautintona. Joulun 2006 Royal-uutuus on pähkinänougattäytteinen maitosuklaakonvehti. Konvehdit on aseteltu näyttävään rasiaan tarjottimille kahteen kerrokseen. Royal on erinomainen joulutuote ja sopii erityisesti lahjaksi ja joulunajan tuliaiseksi.

Budapest 70 vuotta
Jo 70 vuoden ajan suomalaiseen jouluun kuuluva Budapest on suussa sulava kahvipöydän perinteikkäin suklaakonvehti. Sen suosion takana ovat ensiluokkaiset raaka-aineet; ripaus rommia, mantelia ja vohvelimuruja. Vuonna 1936 esitellyn Budapest Originalin rinnalla on makuna raikas Appelsiini Crisp.

Mauri Kunnaksen kuvittama Talvikonvehti
Talvikonvehti on nuorekas ja erilainen joulukonvehti. Maitosuklaapäällysteisen Talvikonvehdin toffeetäytteessä on herkullista hasselpähkinää, riisicrispiä ja raikasta aprikoosia. Talvikonvehtirasian ja konvehtikääreen on kuvittanut Mauri Kunnas upeilla Koiramäki-aiheisilla teemoilla. Jouluiloa huokuva rasia ja suussa sulavat konvehdit ovat tervetullut tuliainen etenkin lapsiperheisiin

Royal hienokonvehti 210 g
Suositushinta: 3,90 €

Makeisbokseista vaihtoehto suklaarasioille

Makeisboksit tarjoavat modernimman vaihtoehdon perinteisille konvehtirasioille ja niiden suosio on kasvanut vuodesta toiseen tasaisesti.

Koko kansan suklaasuosikki nyt lahjapakkauksessa
Tupla Xtra Box
Suomen suosituin suklaapatukka Tupla on nyt tarjolla myös Tupla Xtra Box -lahjarasiassa. Laatikko sisältää kaksi pussillista nougat-täytteisiä, maitosuklaalla ja mantelirouheella kuorrutettuja tuttuja Tupla-paloja. Tupla Xtra Box tarjoaakin perinteisille konvehtirasioille trendikkään vaihtoehdon ja se sopii erinomaisesti nuorekkaaksi joulutuliaiseksi tai tarjolle jouluiseen kahvipöytään.

Muut Leafin valikoimaan kuuluvat makeisboksit ovat TV Digibox -makeissekoitus, englannin lakritsia sisältävä Allsorts ja maitosuklaapäällysteinen, banaani- ja mansikkanougatpaloja sisältävä Disney Suklaa Snack.

Tupla Xtra Box 520 g
Suositushinta: 5,00 €