LeasePlanin Auto vuodeksi -arvonnan voittajat selvillä

tiedotusvälineille 12.12.2017

Maailman suurin autoleasingyhtiö LeasePlan on arponut voittajat loka-marraskuun aikana järjestetyssä suomalaisyrityksille suunnatussa arvonnassa, jonka palkintona oli auto vuodeksi veloituksetta käyttöön. Auto vuodeksi -arvontaan osallistui kaikkiaan 1720 yritystä, joiden joukosta arvottiin kuusi voittajaa.

Jaossa oli kaksi BMW- ja kaksi Nissan-merkkistä henkilöautoa sekä kaksi tuotantoautoksi soveltuvaa Nissan-pakettiautoa.

Nissan NV 300 -pakettiauton voittivat käyttöönsä porilaisen Rakennus Uusitalo Oy:n yrittäjä ja perustaja Matti Uusitalo sekä vesilahtelaisen Doranova Oy:n hallituksen puheenjohtaja ja osakas Pasi Mäkelä.

“Sekä Rakennus Uusitalo että Doranova ovat pieniä mutta vauhdikkaasti kasvavia yrityksiä, joilla on selkeä tarve pakettiautolle erilaisiin huolto- ja keikkahommiin. Ja tällaisia hakemuksia oli joukossa kymmenittäin”, LeasePlanin markkinointipäällikkö Krista Saarto kertoo ja jatkaa: “Tämän kaltaisia yhtä tai muutamaa autoa tarvitsevia yrityksiä on Suomessa paljon. Arvonnan avulla halusimme osoittaa, että leasingauto on varteenotettava vaihtoehto myös pienemmälle yritykselle”

Auton lisäksi voittopakettiin kuuluu huoltoleasing-sopimus, joka kattaa renkaat, vakuutukset sekä huollot, kuten myös 24/7-tiepalvelun ja sijaisauton määräaikaishuoltojen ajaksi. Voittaja huolehtii itse pesuista, polttoaineista ja ajoneuvoverosta.

Henkilöautojen voittajille on jo ilmoitettu henkilökohtaisesti, mutta voittajien nimet julkistetaan viikolla 51 sekä vuoden 2018 puolella viikolla 4 Radio Rockin Korporaatio-ohjelmassa.

Voittajien mietteitä ja kuulumisia voi seurata www.leaseplanauto.fi-sivustolta koko tulevan vuoden ajan. LeasePlan onnittelee voittajia!

Lisätietoja:
markkinointipäällikkö Krista Saarto
krista.saarto@leaseplan.com
040 590 9802

Olemme maailman suurin yritysautojen hallinnointi- ja rahoitusyhtiö. Suomessa hallinnoimme yli 22 000 ajoneuvoa yli 600 asiakasyrityksessä. Palvelemme asiakkaitamme niin yhden auton kuin useiden satojen autojenkin tarpeissa.