Lehto Group Oyj: Lehdon vuoden 2017 liikevaihdon ennakoidaan kasvavan yli 55% edellisvuodesta

22.12.2017 klo 10.15

Lehdon vuoden 2017 liikevaihdon ennakoidaan kasvavan yli 55% edellisvuodesta

Päivitetty näkymä 22.12.2017:

Lehto arvioi, että konsernin liikevaihto vuonna 2017 kasvaa yli 55% vuoteen 2016 verrattuna (liikevaihto 361,8 miljoonaa euroa vuonna 2016), ja että liikevoitto on yli 10% liikevaihdosta (11,2% vuonna 2016).

Parantuneen liikevaihtonäkymän taustalla on ennakoitua parempi edistyminen Toimitilat- ja Asunnot-palvelualueilla. Toimitilahankkeiden toteutus on edennyt ennakoitua nopeammin ja joidenkin omaperusteisten asuntorakennushankkeiden valmistuminen vuoden 2017 aikana on varmistunut.

Aikaisempi tammi-syyskuun 2017 liiketoimintakatsauksessa 9.11.2017 julkistettu näkymä oli:

Lehto arvioi, että konsernin liikevaihto vuonna 2017 kasvaa 40-50% vuoteen 2016 verrattuna (liikevaihto 361,8 miljoonaa euroa vuonna 2016), ja että liikevoitto on yli 10% liikevaihdosta (11,2% vuonna 2016).

Veli-Pekka Paloranta, talousjohtaja,
Puh. 0400 944 074

Lehto Group lyhyesti

Lehto on Suomen nopeimmin kehittyvä rakennus- ja kiinteistöalan konserni. Toimimme neljällä palvelualueella: Asunnot, Toimitilat, Hyvinvointitilat ja Korjausrakentaminen. Olemme rakennusalan innovatiivinen uudistaja ja edelläkävijä. Talousohjattu toimintamallimme tehostaa rakentamisen tuottavuutta, varmistaa rakentamisen laadun sekä tuottaa asiakkaille merkittäviä aika- ja kustannushyötyjä. Työllistämme 1105 (Q3 2017) henkilöä ja vuoden 2016 liikevaihtomme oli 362 miljoonaa euroa.