Lehto Group Oyj: Lehto Group Oyj julkaisee tammi-kesäkuun 2017 puolivuotiskatsauksen 10.8.2017

27.7. klo 9:00 EEST

Lehto Group Oyj julkaisee tammi-kesäkuun 2017 puolivuotiskatsauksen 10.8.2017

Lehto Group julkaisee puolivuotiskatsauksensa tammi-kesäkuulta 2017 torstaina 10.8.2017 klo 8.30. Puolivuotiskatsaus ja siihen liittyvät esitysaineistot suomeksi ja englanniksi laitetaan yhtiön verkkosivuille osoitteeseen lehto.fi/sijoittajille.

Tiedotustilaisuus sijoittajille ja tiedotusvälineille

Lehto Group järjestää tiedotustilaisuuden sijoittajille, analyytikoille ja tiedotusvälineille 10.8.2017 klo 10.00 Suomen aikaa. Tilaisuus järjestetään osoitteessa Äyrite 12 B, Vantaa, Neuvotteluhuone JFK. Tiedotustilaisuudessa puhuvat toimitusjohtaja Hannu Lehto ja talousjohtaja Veli-Pekka Paloranta.

Webcast-lähetys ja puhelinkonferenssi

Tiedotustilaisuutta voi seurata suorana webcast-lähetyksenä osoitteessa lehto.fi/sijoittajille. Suora lähetys alkaa klo 10.00 Suomen aikaa ja tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa tilaisuuden jälkeen.

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua, klo 9.55 Suomen aikaa numeroon

Finland/ Helsinki

Standard International Access / UK

Sweden/ Stockholm

+46 (0) 8 50520424

salasana: Lehto

Webcast-lähetyksen ja puhelinkonferenssin aikana kysymykset tulee esittää englanniksi. Tilaisuuden lopussa tiedotusvälineillä on mahdollisuus esittää kysymyksiä myös suomeksi.

Veli-Pekka Paloranta, talousjohtaja