Lehto Group Oyj: Lehto Group Oyj:n vuosikertomus 2017 julkaistu

Tilinpäätös ja toimintakertomus
19.3.2018 klo 14.00 (EET)

Lehto Group Oyj:n vuosikertomus 2017 julkaistu

Lehto Group Oyj on julkaissut vuosikertomuksensa vuodelta 2017. Julkaisu sisältää vuosikatsauksen, Lehdon ensimmäisen yritysvastuuraportin, hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmistä.

Julkaisut löytyvät kokonaisuudessaan yhtiön www-sivuilta osoitteesta: www.lehto.fi suomeksi ja englanniksi.

Vuosikatsaus 2017, yritysvastuuraportti, hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös 2017 sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2017 löytyvät myös tämän tiedotteen liitteistä.

Veli-Pekka Paloranta, talousjohtaja

Lehto on Suomen nopeimmin kehittyvä rakennus- ja kiinteistöalan konserni. Toimimme neljällä palvelualueella: Asunnot, Toimitilat, Hyvinvointitilat ja Korjausrakentaminen. Olemme rakennusalan innovatiivinen uudistaja ja edelläkävijä. Talousohjattu toimintamallimme tehostaa rakentamisen tuottavuutta, varmistaa rakentamisen laadun sekä tuottaa asiakkaille merkittäviä aika- ja kustannushyötyjä. Työllistämme yhteensä noin 1 300 henkilöä (Q1 2018) ja vuoden 2017 liikevaihtomme oli 598 miljoonaa euroa.