Lehto Group Oyj: Lehto ja Citycon jatkoivat kauppakeskus Lippulaivan esisopimusta

11.4.2018 klo 17:30

Lehto ja Citycon jatkoivat kauppakeskus Lippulaivan esisopimusta

Rakennusliike Lehto Oy ja Citycon Oyj kertoivat lokakuussa, että Lehto ja Citycon jatkavat Espoossa sijaitsevan Lippulaiva-kauppakeskus hankkeen kehittämistä ja suunnittelua tavoitteenaan allekirjoittaa lopullinen urakkasopimus ja asuntojen rakentamista koskeva asuntosopimus maalikuun loppuun mennessä. Nyt esisopimusta on jatkettu toukokuun 2018 loppuun.

Osapuolet ovat yhdessä ulkopuolisten suunnittelijoiden kanssa suunnitelleet kohdetta ja hakeneet ratkaisuja, jotka olisivat sekä Cityconin että Lehdon toiminnallisten ja taloudellisten tavoitteiden mukaisia.

Muutoksella ei ole vaikutusta aiemmin annettuihin taloudellisiin näkymiin.

toimitusjohtaja Hannu Lehto
hannu.lehto@lehto.fi

Lehto on Suomen nopeimmin kehittyvä rakennus- ja kiinteistöalan konserni. Toimimme neljällä palvelualueella: Asunnot, Toimitilat, Hyvinvointitilat ja Korjausrakentaminen. Olemme rakennusalan innovatiivinen uudistaja ja edelläkävijä. Talousohjattu toimintamallimme tehostaa rakentamisen tuottavuutta, varmistaa rakentamisen laadun sekä tuottaa asiakkaille merkittäviä aika- ja kustannushyötyjä. Työllistämme yhteensä noin 1 300 henkilöä (Q1 2018) ja vuoden 2017 liikevaihtomme oli 598 miljoonaa euroa.