Lehto julkaisee rakentamisen podcast-sarjan

Rakennusliike Lehto Group keskustelee kevään ajan verkossa rakentamisesta, sen muutoksesta sekä toimialan ajankohtaisista ja kiinnostavista ilmiöistä. Podcast-sarja, Muutosrakentaja, haluaa muun muassa lisätä vuoropuhelua toimialalla ja tuoda Lehdon äänen yhteiskunnallisesti tärkeän aiheen äärelle.

Lehto julkaisee tänä keväänä podcast-sarjan rakentamisesta. Yhtiö haluaa paitsi lisätä vuoropuhelua rakentamisen toimialalla, myös tuoda Lehdon äänen yhteiskunnallisesti tärkeän aiheen äärelle.

”Lehto on yksi rakentamisen toimialaa muuttavista yrityksistä Suomessa, ja haluamme tuoda omia näkökulmiamme esiin uudella, digitaalisella tavalla. Podcastien suosio on nosteessa, mikä osaltaan on vaikuttanut myös kanavavalintaamme”, kertoo yhtiön viestintäjohtaja Teija Kettunen

Kolmessa ensimmäisessä jaksossa haastattelussa on toimitusjohtaja Hannu Lehto, ja ensimmäisen jakson aiheena on ”rakentamisen tulevaisuus”. Jaksossa Hannu Lehto avaa näkemyksiään siitä, miltä rakentamisen toimiala näyttää nyt ja mihin suuntaan alalla ollaan kehittymässä.

”Olemme poimineet sarjaan sellaisia teemoja, jotka puhuttavat ja kiinnostavat muun muassa asiakkaitamme, sijoittajiamme tai potentiaalisia työntekijöitämme. Uskon kuitenkin, että podcast tarjoaa ajatuksen aihetta kaikille rakentamisesta kiinnostuneille. Podcast on hyvä tapa päästä avaamaan monimutkaistenkin ilmiöiden taustoja”, Teija Kettunen toteaa.

Muutosrakentaja-podcast on kuunneltavissa muun muassa yhtiön kotisivujen ja sosiaalisen median kanavien kautta. Lisäksi sarja julkaistaan podcasteihin erikoistuneessa Libsyn-palvelussa, ja jatkossa jaksot tulevat olemaan saatavilla myös Spotifyssä ja iTunesissa.

Kuuntele tuorein Muutosrakentaja-podcastin jakso: Rakentamisen tulevaisuus

Teija Kettunen, viestintäjohtaja, Lehto Group Oyj, puh. 040 771 6510