Toimitila-työmaan louhe rikkoi naapurikiinteistön seinän Espoossa

Mediatiedote
14.2.2019 klo 12.45

Lehto on hiljattain aloittanut maanrakennustyöt toimitilakohteessa Espoon Piispansillalla. Torstaina 14.2.2019 aamupäivän aikana tontilla tehtiin louhintatöitä, joiden seurauksena välittömässä läheisyydessä sijaitsevan kulkuneuvojen pesukäytävän seinä rikkoontui. Seinään iskeytyi sekä louhintatyössä käytettyä peitettä että louhetta. Vahingoittunut rakennus oli eristetyllä turva-alueella, joten tapahtuma aiheutti vain aineellisia vahinkoja. Lehto selvittää ensi tilassa tilanteeseen johtaneet syyt.

Teija Kettunen, viestintäjohtaja, Lehto Group Oyj, puh. 040 771 6510

Lehto on nopeasti kehittyvä rakennus- ja kiinteistöalan konserni. Toimimme kolmella palvelualueella: Asunnot, Toimitilat ja Hyvinvointitilat. Olemme rakennusalan innovatiivinen uudistaja ja edelläkävijä. Talousohjattu toimintamallimme tehostaa rakentamisen tuottavuutta, varmistaa rakentamisen laadun sekä tuottaa asiakkaille merkittäviä aika- ja kustannushyötyjä. Työllistämme yhteensä noin 1 550 henkilöä (Q4 2018) ja vuoden 2018 liikevaihtomme oli 721,5 miljoonaa euroa.