Kaksi uutta ThinkServer-palvelinta pk-yritysten tarpeisiin

Tiedotusvälineille 2.12.2014

Lenovo julkistaa tänään kaksi uutta palvelinta ThinkServer-tuoteperheeseensä. Uutuudet ThinkServer RD350 ja ThinkServer RD450 on suunniteltu erityisesti pienten ja keskikokoisten yritysten palvelintarpeisiin. Tällaiset asiakkaat hakevat palvelimelta sopivaa tasapainoa suorituskyvyn, tallennuskapasiteetin, joustavuuden, luotettavuuden ja tietysti hinnan kanssa.

Uusista malleista RD350 on 1U-kokoinen, paremmin myös pieniin tiloihin sopiva peruspalvelin. RD450 puolestaan taas on hieman isompi ja ennen kaikkea laajennuskykyisempi edullinen palvelin tilanteisiin, joissa esimerkiksi tallennustilalle on jo perustasoa suurempia vaatimuksia.

Tarkempaa teknistä tietoa uusista ThinkServer-palvelimista on englanninkielisessä tiedotteessa osoitteessa http://news.lenovo.com/news+releases/lenovo-announces-next-generation-thinkserver-systems-for-small-business.htm.

Molemmat uudet ThinkServer-palvelimet ovat saatavilla joulukuun aikana. Ohjehinta ilman arvonlisäveroa on ThinkServer RD350:lle 1349 € ja RD450:lle 1429 €.

Tuomas Niska

puh: 040 822 4149