Lenovo julkaisee joukon uusia älykkäitä mobiililaitteita ja palveluita

• Miix 320 irrotettavalla näppäimistöllä risteyttää edullisuuden ja yhteydet
  • Yoga 720 ja 520 -hybridilaitteet ovat monimuotoisia kannettavia tehomyllyjä
  • Tab 4 -tabletit tarjoavat jotakin jokaiselle perheenjäsenelle
  • Moto G⁵ ja Moto G⁵ Plus -älypuhelimet räjäyttävät muotin

Lenovo on tänään julkaissut uuden mobiilia aikakautta tukevan laitteiden ja palveluiden ekosysteemin. Ekosysteemi vastaa ihmisten vaatimukseen saada ratkaisuja, jotka yhdistävät laitteet ja käyttäjäkeskeisen suunnittelun sekä jatkuvan verkkoyhteyden. Lenovo esittelee Mobile World Congress 2017 -tapahtumassa lähes kaikki erilaiset mobiililaitteiden tuoteryhmät kattavan tuotevalikoiman: Miix 320 -tabletti irrotettavalla näppäimistöllä, hybridikaksikko Yoga 720 ja 520, Tab 4 -tuoteperheen neljä tablettia koko perheelle ja Moto-älypuhelimet.

Kaikkia näitä laitteita yhdistävä ominaisuus on se, kuinka ne antavat käyttäjille aitoa mobiliteettia, kuten liitettävyyden lähes kaikkialla takaavan valinnaisen LTE-verkkoyhteyden. Samaan aikaan Lenovo julkaisee tiettyihin laitteisiin sulautettavan Lenovo Connect with e-SIM ratkaisun, joka tuo asiakkaille mahdollisuuden hyödyntää paikallisten mobiiliverkkojen parhaita hintoja joka puolella maailmaa.

Moto G⁵ ja Moto G⁵ Plus: kiehtovaa designia

Moto G -älypuhelimet ovat tähänkin asti sisältäneet huipputason ominaisuudet ilman huipputason hintaa, ja uunituoreet Moto G⁵ ja Moto G⁵ Plus jatkavat tätä perintöä antamalla ihmisille sitä, mitä he eniten haluavat ilman premium-luokan hintalappua.

Moto G -tuoteperheen uusimmat jäsenet tuovat yhteen odottamattoman kauneuden ja tehon yhdistelmän. Molemmat laitteet ovat ensi kertaa Moto G -mallien historiassa tarkkuustekniikalla työstettyä metallia. Kummassakin on tehokas, poikkeuksellisen suorituskyvyn mahdollistava kahdeksanytiminen prosessori, koko päivän kestävä akku, käyttäjän tiedot suojaava sormenjälkilukija sekä nopeasti tarkentava, edistyneet ominaisuudet sisältävä kamera. Odottamaton merkitsee nyt jotakin harvinaisen hienoa.

Lenovo Tab 4 -tabletit lapsille ja perheelle

Lenovo Tab 4 -tablettiperhe pohjautuu yhtiön vankkaan kokemukseen tableteista parantaen niitä entisestään: Saataville tulee neljä kaunista, tehokasta laitetta, jotka on kehitetty sopiviksi jokaiselle perheenjäsenelle. Malleista Lenovo Tab 4 8 ja Lenovo Tab 4 10 korostavat multimediakokemusta ja sisältävät Dolby Atmos -äänet. Tablettiperheen uudet huippumallit Lenovo Tab 4 8 Plus ja Lenovo Tab 4 10 Plus sisältävät täysteräväpiirtonäytöt, tehokkaat suorittimet ja aina 12 tuntiin yltävän akkukeston.

Tablettikonseptia täydentävät lisävarustepaketit, jotka muuntavat Lenovo Tab 4 -sarjan laitteet joko lasten tableteiksi tai työkaluiksi. Lapsille tarkoitettu Kid’s Pack sisältää iskunkestävän suojakotelon, sinisen valon suodattimen ja parin värikkäitä, naarmuuntumiselta suojattuja tarroja, jotka kytkeytyvät Lenovon Kid’s Account -palvelun koostamiin lapsille tarkoitettuihin sisältöihin. Tabletit voivat myös muuntautua Android-työjuhdiksi Bluetooth-näppäimistön sisältävällä Productivity Pack -varustelulla. Se täydentää Lenovo Tab 4:n tuottavuuskäyttöliittymää, jossa on tehtäväpalkki nopeaan vaihtoon sovelluksesta toiseen, tuki yleisille näppäimistöoikoteille ja optimointi hiiren ja näppäimistön käyttöön.

Miix 320 irrotettavalla näppäimistöllä ja salamannopealla LTE-verkko-optiolla

Miix 320 yhdistää Windows 10:n tuottavuusominaisuudet täysikokoisella, irrotettavalla näppäimistöllä sekä edullisuuden ja keveyden. Täysteräväpiirtoisen 10,1-tuumaisen näytön ansiosta laitetta voi käyttää kannettavana työkaluna tai näppäimistön irrottamalla tablettina, joka painaa vain 550 grammaa. Aina 10 tuntiin yltävän akkukeston ansiosta laitteella voi katsella vaikkapa kokonaisen Game of Thrones -tuotantokauden ilman lataamista. Lisävarusteena saatavan LTE:n avulla pääsee verkkoon melkein missä tahansa. Mobiilin monitekemisen sukupolven kannalta laitteen koko ja paino ovat tasapainossa, kun irrotettavalla näytöllä voi kätevästi katsoa videoita ja vastaavasti sisältöä voi luoda jämäkällä näppäimistötelakalla ja PC-tietokoneen suorituskyvyllä.

Lenovo Connect e-SIM yhdistää kaikkialla maailmassa

Lenovo Connect e-SIM tekee verkkoon pääsystä helppoa kaikkialla maailmassa – ei enää SIM-korttien vaihdon tarvetta. Lenovo Connect antaa käyttäjille saumattomat yhteydet ja paikalliset langattomien mobiiliverkkojen hinnat, vaikka he olisivat ulkomailla. Käyttäjät voivat jopa jakaa saman liittymän eri laitteiden kesken, kun niissä on Lenovo Connect.

Yoga-hybridit tuovat tasapainoisen yhdistelmän designia, suorituskykyä ja kannettavuutta

Liikkuvat käyttäjät haluavat aika ajoin PC-tietokoneen täyden tehon, mutta ohuessa ja kevyessä koneessa. Koska nämä multitaskaajat vaihtelevat jatkuvasti työn ja huvin kesken, Lenovo loi heille Yoga 720:n ja 520:n, joista saataville tulevat 13-, 14- ja 15-tuumaiset mallit. Yoga 720:n 15-tuumainen malli on luokkansa tehokkain hybridikannettava ja siinä on seitsemännen sukupolven Intel Core i7 -suoritin, NVIDIA GeForce GTX 1050 -näytönohjain, huippunopea Thunderbolt 3 -liitäntä ja yhdeksään tuntiin venyvä akkukesto. Erityisen ohutta laitetta etsiville on suunniteltu 13-tuumainen ja 14,3 millimetrin paksuinen Yoga 720, joka on 17 prosenttia ohuempi kuin edellisen sukupolven 710. Kaikki hybridikannettavat antavat käyttäjille vapautta ja joustavuutta hyödyntää Yogaansa tavalla, joka sopii parhaiten juuri heidän liikkuvaan elämäntapaansa.

Hinnat ja saatavuus

Moto G⁵ ja Moto G⁵ Plus tulevat saataville maaliskuun alusta alkaen Euroopassa, Latinalaisessa Amerikassa, Aasian ja Tyynenmeren alueella ja Pohjois-Amerikassa. Moto G⁵:n verollinen suositushinta on noin 200 €, 2 gigatavun ram-muisti ja 16 gigatavun massamuisti. Moto G⁵ Plusin suositushinta on noin 300 €, 3 gigatavun ram-muisti ja 32 gigatavun massamuisti.

Tab 4 8, hinta alkaen 169 €, Tab 4 10, alkaen 179 €. Tab 4 8 Plus, alkaen 259 € ja Tab 10 Plus alkaen 299 €. Laitteet ovat saatavilla Lenovon jälleenmyyjäkumppaneilla EMEA-alueella toukokuun alusta alkaen.

Miix 320 (sis. näppäimistö, wifi), alkaen 269 €, ja Miix 320 (sis. näppäimistö ja LTE) alkaen 399 €. Saatavuus alkaa huhtikuusta 2017. Lisäksi valikoiduilla markkinoilla tulee heinäkuusta alkaen Miix 320, jossa on Active Pen -kynäkkeen tuki ja Microsoft Office 365 (12 kuukaudeksi).

Yoga 720 (13-tuumainen) tulee saataville huhtikuussa, alkaen 999 €. Yoga 720:n (15-tuumainen) saatavuus alkaa huhtikuussa, alkaen-hinta on 1099 €. Yoga 520 (14-tuumainen) tulee saataville heinäkuussa, alkaen 599 €.

Tuotteiden hinnat ja saatavuus Suomessa tarkentuvat myöhemmin.

Lisätietoja alkuperäisessä tiedotteessa:

Hanna-Maria  Lifländer