Päivitetyt ThinkPad L390- ja L390 Yoga -kannettavat vastaavat ketterän työnteon vaatimuksiin

Lehdistötiedote 20.12.2018

Lenovo on julkaissut uudet päivitykset ThinkPad L390- and L390 Yoga -kannettavistaan. Ne on suunniteltu valloittamaan sekä loppukäyttäjien että IT-osastojen sydämet. Tämän takuuna ovat ThinkPadien legendaarinen luotettavuus ja kattava ThinkShield-tietoturva, johon kuuluu mm. mahdollisuus sormenjälkilukijan sekä infrapunakameran käyttöön.

Työelämän vauhdikkaat uudistukset muuttavat myös työtiloja. Esimerkiksi ryhmätyötilat parantavat vuorovaikutusta, lisäävät tuottavuutta ja edistävät liikkuvuutta. Tällaiset uudenlaiset tilat edellyttävät myös, että käytössä on joustavuutta ja luovuutta lisäävää teknologiaa.

Uusien ThinkPadien tärkeimmät ominaisuudet:

• Ensimmäiset ThinkPad-kannettavat, joissa on uusimmat 8. sukupolven Intel® Core™ -prosessorit.
  • 13,3 tuuman FHD-näyttö, kosketusnäyttö valinnaisena. L390 Yoga -mallissa on integroitu paikka kosketuskynälle.
  • ThinkShield-tietoturvaominaisuuksiin kuuluvat dTPM 2.0 -turvasiru, sormenjälkilukija sekä L390 Yoga -mallissa infrapunakamera.
  • L390 Yoga -mallissa on lisäksi käyttäjästä poispäin suunnattu kamera.
  • Täysi Lenovo-palvelujen valikoima, mukaan lukien premium-tuki, käyttöönottopalvelut, siirtymäapu ja käyttöomaisuuden suojaus.

ThinkPadit ovat aina tarjonneet kattavan valikoiman laitteita erilaisiin tarpeisiin. Päivitetyt ThinkPad L390 ja L390 Yoga eivät ole poikkeus. L-sarja on suunnattu hintatietoisille yritysasiakkaille, ja sillä on perinteiset ThinkPadin vahvuudet, kuten kestävyys ja vankka rakenne. ThinkPad-malliston sisällä L390 ja L390 Yoga sijoittuvat ThinkPad X1 -huippumallien sekä T- ja X-sarjojen työjuhtien alapuolelle. Ne on suunniteltu tarjoamaan valtavirran suorituskykyä ja käyttöarvoa. Nämä erittäin helposti mukana kuljetettavat kannettavat on valmistettu MilSpec-luokituksen mukaisesti. Niiden yrityskäyttöä tukevat ominaisuudet vastaavat ammattikäyttäjien ja IT-osastojen tämän hetken haasteisiin.

Laitteet tulevat saataville maaliskuun puolivälissä.

Lisätietoja medialle:
Hanna-Maria Lifländer