TIEDOTE: Lenovo valtaa datakeskusmarkkinoita – uusia tuotteita ja teknologioita

Tiedotusvälineille 6.6.2016

Lenovo on julkistanut joukon uusia tuotteita ja teknologioita houkutteleville, jopa 87 miljardin dollarin arvoisille datakeskusmarkkinoille.

Lenovon uusi StorSelect tarjoaa asiakkaille helpon, avaimet käteen -tyyppisen tallennusratkaisun, joka skaalautuu ketterästi. StorSelect-ratkaisut perustuvat Lenovon tallennuslaitteistoihin, joihin on valmiiksi tehtaalla integroitu kolmansien osapuolten ohjelmisto-ohjattuja tallennusratkaisuja. Ensimmäisessä vaiheessa saataville tulevat Nexenta Systemsin ja Cloudian ratkaisuihin perustuvat tuotteet.

Lisäksi Lenovo julkisti uuden Lenovo Cloud NOS -nimisen verkkolaitteiden käyttöjärjestelmän sekä joukon tehokkaita palvelimia ja Nutanix-virtualisointiohjelmistoilla toimivia, hyperkonvergoituja, työkuorman mukaan optimoituja palvelinlaitteita.

Lenovo esittelee uusia tuotteita ja teknologioita myöhemmin tällä viikolla vuotuisessa TechWorld-teknologiakonferenssissaan San Franciscossa.

Lisätietoja englanninkielisestä tiedotteesta: http://news.lenovo.com/news-releases/lenovo-drives-deeper-into-data-center-market.htm

Hanna-Maria  Lifländer
Netprofile  Finland