LEXUS GENEVEN AUTONÄYTTELYSSÄ

• Maailmanlaajuinen ensiesittely - Lexus esittelee uuden UX-crossover-mallin 6.3.2018

• Ensiesiintyminen Euroopassa – uusi RX L, jonka kolme istuinriviä tarjoavat paikat jopa seitsemälle hengelle

• Ensiesiintyminen Euroopassa – Lexus LF-1 Limitless -konsepti

• Lexus F –sarjan kymmenvuotisjuhlan kunniaksi – Special Edition RC F

Lexus ilmoitti tänään julkistavansa maailmanlaajuisessa ensiesittelyssä Geneven autonäyttelyssä uuden UX-crossover-mallin tiistaina, 6.3.2018.

Premium-brandin uutuuksiin kuuluu myös ensiesittelynsä Euroopassa saava RX L. Malli on uusin versio maailmanlaajuisesti erittäin suositusta RX-crossover-mallista, joka saa nyt kolmannen istuinrivin. RX L tarjoaa mukavaa matkantekoa jopa seitsemälle hengelle. Joustava istuinjärjestely mahdollistaa myös erinomaiset lastausmahdollisuudet mitä moninaisimmille kuljetustarpeille. RX L –mallin helposti muunneltavat sisätilat mahdollistaa normaalia RX-mallia 110 mm suurempi kokonaispituus. Tästä huolimatta mallille ominainen, coupemainen profiili säilyy yhtä näyttävänä kuin ennenkin.

Lisäksi Detroitin autonäyttelyssä tammikuun alussa nähty Lexus LF-1 Limitless –konsepti on nähtävillä ensimmäistä kertaa Euroopassa.

Muita kohokohtia Lexus-maailmasta tarjoaa mm. Special Edition RC F, joka henkii Lexus F –sarjan kymmenvuotista taivalta ja juhlavuotta.

Lexus-lehdistötilaisuus pidetään Lexus-osastolla hallissa 4 tiistaina, 6.3.2018 kello 10.00. Paikalla on Lexus Europen uusi johtaja, Pascal Ruch.

Lisää mediamateriaalia on ladattavissa Lexus Europen mediapankista: newsroom.lexus.eu

Lexus Finlandin mediapankki: http://news.cision.com/fi/lexus