Lexus ja Jude Law improvisoidussa LIFE RX live-teatterilähetyksessä tänään

Lexus Europe toteuttaa tänään yhteistyössä Hollywood-näyttelijä Jude Lawin kanssa maailman ensimmäisen digitaalisesti välitettävän improvisoidun live-teatterilähetyksen, jossa yleisö pääsee ohjaamaan juonenkäänteitä.

Jude Law ja Lexus toteuttavat ainutlaatuisen teatteriesityksen Lontoon teatterikeskittymässä. Elokuva- ja näyttämötähti palaa tänään Lontoon kaduille yhdeksi illaksi toteuttaakseen tämän ”tien päällä” -tyylisen produktion.

Uniikki kokonaisuus alkaa Sohon kujilta, joilta tarina kehittyy ohjaajan, lähetystä seuraavan yleisön ja Lawin itsensä myötävaikutuksella. Matkan varrella hänet altistetaan osallistumaan lukuisiin erilaisiin gastronomisiin, musiikillisiin ja taiteellisiin tilanteisiin.

Yleisöä joka puolelta maailmaa houkutellaan katsomaan suoraa lähetystä verkossa ja äänestämään useista juonivaihtoehdoista, mitä Jude seuraavaksi tekee.

Live-lähetyksen kertomuksen inspiroijana toimii Jude Lawin aiemmin tänä vuonna tähdittämä ”The Life RX” -liveteatteritoteutus, josta koostettiin myös tv-mainos.

Livelähetystä voi seurata ja sen kulkuun vaikuttaa tänään klo 20.30 alkaen osoitteessa:

Kalle Kalaja
kalle.kalaja@lexus.fi