Lexus Kaivokselan palvelutaso parani entisestään

Lexus tunnetaan paitsi edistyksellisistä, tyylikkäistä ja laadukkaista automalleistaan, myös erinomaisesta palvelutasostaan. Lexus Kaivokselan uudistuneet toimitilat tukevat ensiluokkaisen asiakaskokemuksen syntymistä.

Maailmanlaajuista tunnustusta palvelukyvystään saanut Lexus on onnistunut pyrkimyksissään Suomessakin: siitä kertoo esimerkiksi kahdeksankertainen Merkkien Merkki -tutkimuksen voitto, viimeksi vuonna 2016. Parastakin toimintatapaa voi hioa laadukkaammaksi, ja kasvaneen henkilökunnan ohella siihen tähtäsi myös Lexus Kaivokselan vastavalmistunut myymäläremontti.

• Kasvaneiden myynti- ja huoltoasiakasmäärien myötä emme ainoastaan remontoineet toimitilojamme vastaamaan tuoreimpia Lexus-standardeja, vaan myös laajensimme niitä. Nyt meillä on yksityisemmät neuvottelutilat, erillinen uusien autojen luovutustila, paremmat mahdollisuudet havainnollistaa tuoteominaisuuksia digitekniikalla sekä viihtyisämmät odotustilat asiakkaillemme. Uskon että palvelutasomme on vahvistuneen tiimimmekin myötä aiempaa täydellisempi, iloitsee Lexus Sales Manager Pasi Hagström.

Lexus Kaivoksela palvelee asiakkaitaan arkisin klo 8–18 ja lauantaisin klo 10–16 osoitteessa Vanha Kaarelantie 31, Vantaa. Muut Suomen Lexus-palvelupisteet sijaitsevat Jyväskylässä, Oulussa, Raisiossa Tampereella ja Vaasassa.

Lisätietoja: http://www.lexus.fi/retailers/lexus-kaivoksela

Uutishuoneemme: http://news.cision.com/fi/lexus

Lexus Lexus tunnetaan pyrkimyksestään täydellisyyteen, erottuvasta laadustaan, hienostuneesta teknologiastaan ja ainutlaatuisesta asiakaspalvelukonseptistaan. Lexuksen perinteisiin arvoihin kuuluvat tinkimätön laatu, mukavuus ja ylellinen matkustaminen. Lexus laajentaa mallistoaan esittelemällä uusia sielukkaita ja inspiroivia tuotteita - sellaisia, jotka ovat vieläkin rohkeampia, vieläkin parempia ajettavuudeltaan ja joiden tekniikka on viimeisen päälle hiottua. Tänään Lexus on ensimmäinen - ja ainoa - premium-autojen valmistaja, joka tarjoaa kattavan malliston itselataavia hybridiautoja - CT 200h, UX 250h, IS 300h, RC 300h, NX300h, RX 450h, LC 500h ja LS 500h. Lexus on voittanut Tuulilasi-lehden julkaiseman asiakkaiden tyytyväisyyttä mittaavan Merkkien Merkki -tutkimuksen vuosina 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2014, 2015 ja 2016. Palveluverkosto laajeni vuoden 2016 lopulla, ja nyt Lexus-palveluja tarjotaan asiakkaille Jyväskylässä, Oulussa, Tampereella, Vaasassa, Raisiossa ja Vantaan Kaivokselassa.