LEXUS PALJASTAA TÄYSIN UUDEN LS 500h SEDANIN GENEVEN AUTONÄYTTELYSSÄ

• Maailman ensiesittelyssä lippulaivamalli Lexus LS 500h hybridisedan

• Euroopan ensiesittelyssä on myös 2017 RC F GT3 -kilpa-auto

• Lexuksella nyt täysin uudenlainen messuosasto

Tämän vuoden Detroit Auto Showssa maailman ensiesittelynsä sai 3,5 litran V6-kaksoisturbomoottorilla varustettu LS 500. Nyt Lexus esittelee täysin uuden LS 500h -täyshybridinsä Geneven autonäyttelyssä.

Myös vuoden 2017 RC F GT3 -kilpa-auto esitellään ensi kertaa Euroopassa. Malli korostaa Lexuksen kasvavaa panostusta moottoriurheiluun.

Esillä on lisäksi muun muassa LC-, RC F- sekä RX- ja NX-mallit.

Uuden designin saanut osasto korostaa Lexukselle ominaista käsityötaitoa, laatua ja turvallisuutta tarjoten kävijöille mukaansatempaavan kokemuksen. Uudenlainen osasto on esillä ensimmäistä kertaa Euroopassa vuoden 2017 Geneven autonäyttelyssä. Osasto viestii Lexuksen uudesta viestintästrategiasta ja sloganista – Experience Amazing.

Lexuksen lehdistötilaisuus pidetään Genevessä 7.3.2017 klo 12.45. Osaston numero on 4211, hallissa 4.

Uutispankkimme: http://news.cision.com/fi/lexus