LEXUS UX, LEXUKSEN ENSIMMÄINEN KOMPAKTI CROSSOVER - ENSIMMÄINEN KUVA JA VIDEO

Odotettu uutuus, Lexus UX, nähdään ensimmäistä kertaa Geneven autonäyttelyn alla tänään julkaistavalla kuvalla ja esittelyvideolla. Geneven autonäyttely aukeaa lehdistölle 6.3.2018.

UX:n rohkean tyylikäs ulkonäkö yhdistää voimakkuuden hyvin tiivistettyyn ulkoasuun. Crossover-malleille tyypilliseen, korkeaan vyötärölinjaan on yhdistetty linjakas mutta voimakas muotoilu. Korkeasta vyötärölinjasta huolimatta täysin uusi, erittäin jäykkä alustarakenne tarjoaa mallille poikkeuksellisen matalan painopisteen ja siten todella ensiluokkaisen ajettavuuden. Sisädesignin kohokohtia on kuljettajakeskeinen ohjaamo, luokseen kutsuva, leveä matkustamo sekä loistava näkyvyys joka suuntaan.

UX tuo hybriditeknologian ensimmäisenä tähän kasvavaan autoluokkaan. UX crossoveria liikuttaa kokonaan uusi versio Lexuksen itselataavasta hybridijärjestelmästä, joka on saanut uuden bensiinimoottorin ja päivitetyn hybriditekniikan.

Rohkean muotoilunsa, innovatiivisen teknologiansa ja edistyksellisen hybriditekniikkansa ansiosta UX tarjoaa houkuttelevan tien astua sisään luksusbrandin maailmaan tässä erittäin suositussa kokoluokassa.

Lexuksen lehdistötilaisuus on tiistaina, 6.3.2018 klo 10.00 Lexuksen näyttelytilassa hallissa 4. Tilaisuudessa on mukana Lexuksen uusi Euroopan toimintojen johtaja, Pascal Ruch sekä UX-mallin Chief Engineer, Chika Kako.

Uutuuteen liittyvä video on ladattavissa: newsroom.lexus.eu

Suora linkki videoon: https://www.youtube.com/watch?v=KvOTQCj1eZQ

Lexus Finlandin mediapankki: http://news.cision.com/fi/lexus