LEXUS YKKÖSENÄ LUKSUSBRÄNDIEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUKSESSA

Report this content

Lexus sijoittui ensimmäiseksi luksusbrändien asiakastyytyväisyyttä mittaavan J.D. Power 2017 Customer Service Index (CSI) -tutkimuksessa. Voitto oli Lexukselle jo 17. kerta ykköspaikalla samaisessa yhdysvaltalaistutkimuksessa. Lexus keräsi yhteensä 874 pistettä 1000 pisteen maksimista, mikä on 15 pistettä korkeampi kuin muiden luksusmerkkien keskiarvo ja samalla koko tutkimuksen korkein pistemäärä.

”Luomme upeita kokemuksia ennakoimalla asiakkaidemme tarpeet paitsi ostohetkellä, myös vuosien omistajuuden jälkeen”, kertoo Lexus USA:n toimitusjohtaja Jeff Bracken. ”Asiakaspalvelu on brändimme ydin ja olemme ylpeitä jälleenmyyjiemme halusta ylittää asiakkaiden odotukset jatkuvasti.”

Vuoden 2017 CSI-tutkimus mittasi 1­­­­-5 vuoden ikäisten Lexusten omistajien ja leasingasiakkaiden tyytyväisyyttä autojensa huolto- ja korjauskokemuksiin. Tutkimus toteutettiin loka-joulukuussa 2016. Lexus on sijoittunut ykköseksi aiemmin J.D. Power Customer Satisfaction with Dealer Service (CSI) -tutkimuksessa vuosina 1991–1995, 1997–2001, 2006 ja 2009–2013.

Mediapankkimme: http://news.cision.com/fi/lexus

Lainaukset