LEXUS YKKÖSENÄ LUKSUSBRÄNDIEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUKSESSA

Lexus sijoittui ensimmäiseksi luksusbrändien asiakastyytyväisyyttä mittaavan J.D. Power 2017 Customer Service Index (CSI) -tutkimuksessa. Voitto oli Lexukselle jo 17. kerta ykköspaikalla samaisessa yhdysvaltalaistutkimuksessa. Lexus keräsi yhteensä 874 pistettä 1000 pisteen maksimista, mikä on 15 pistettä korkeampi kuin muiden luksusmerkkien keskiarvo ja samalla koko tutkimuksen korkein pistemäärä.

”Luomme upeita kokemuksia ennakoimalla asiakkaidemme tarpeet paitsi ostohetkellä, myös vuosien omistajuuden jälkeen”, kertoo Lexus USA:n toimitusjohtaja Jeff Bracken . ”Asiakaspalvelu on brändimme ydin ja olemme ylpeitä jälleenmyyjiemme halusta ylittää asiakkaiden odotukset jatkuvasti.”

Vuoden 2017 CSI-tutkimus mittasi 1­­­­-5 vuoden ikäisten Lexusten omistajien ja leasingasiakkaiden tyytyväisyyttä autojensa huolto- ja korjauskokemuksiin. Tutkimus toteutettiin loka-joulukuussa 2016. Lexus on sijoittunut ykköseksi aiemmin J.D. Power Customer Satisfaction with Dealer Service (CSI) -tutkimuksessa vuosina 1991–1995, 1997–2001, 2006 ja 2009–2013.

Mediapankkimme: http://news.cision.com/fi/lexus

Lexus Lexus tunnetaan pyrkimyksestään täydellisyyteen, erottuvasta laadustaan, hienostuneesta teknologiastaan ja ainutlaatuisesta asiakaspalvelukonseptistaan. Lexuksen perinteisiin arvoihin kuuluvat tinkimätön laatu, mukavuus ja ylellinen matkustaminen. Lexus laajentaa mallistoaan esittelemällä uusia sielukkaita ja inspiroivia tuotteita - sellaisia, jotka ovat vieläkin rohkeampia, vieläkin parempia ajettavuudeltaan ja joiden tekniikka on viimeisen päälle hiottua. Tänään Lexus on ensimmäinen - ja ainoa - premium-autojen valmistaja, joka tarjoaa kattavan malliston täyshybridiautoja - CT 200h, IS 300h, RC 300h, NX300h, GS 300h ja GS 450h, RX 450h, LC 500h ja LS 600h. Lexus on voittanut Tuulilasi-lehden julkaiseman asiakkaiden tyytyväisyyttä mittaavan Merkkien Merkki -tutkimuksen vuosina 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2014, 2015 ja 2016. Palveluverkosto laajeni vuoden 2016 lopulla, ja nyt Lexus-palveluja tarjotaan asiakkaille Jyväskylässä, Oulussa, Tampereella, Vaasassa ja Vantaan Kaivokselassa.

Lainaukset

Jeff Bracken, Lexus USA