TÄYSIN UUSI ES: UUDELLEENSYNTYNYT

Uusi Lexus ES on tulos uudesta kaavasta, millä premium määritellään. Kiehtova design, urheilullinen suorituskyky ja rentouttava hienostuneisuus määrittelevät Lexuksen kaikkien aikojen suosituimman sedan-mallin uuden sukupolven syntymän. Täysin uusi #LexusES. Uudelleensyntynyt. #ExperienceAmazing

TIETOA LEXUKSESTA

Lexus julkaisi ensimmäisen mallinsa vuonna 1989 näyttääkseen maailmalle, millainen täydellinen asiakaskokemus voi olla. Vuonna 1998 Lexus laajensi mallistoaan premium-crossover –malleihin RX:n myötä. Lexus on myös esitellyt ensimmäisenä maailmassa premium- ja edustusluokan hybridimallit ja on myynyt maailmanlaajuisesti yli miljoona hybridiä.*

Sitoutumalla rohkeaan designiin, erityiseen käsityötaitoon ja innostavaan suorituskykyyn Lexus on kehittänyt nykyisen mallistonsa vastaamaan maailmanlaajuisia odotuksia premium-autoille. Lexusta myydään yli 90:ssä maassa maailmanlaajuisesti.

Kaikki ihmiset Lexuksella ympäri maailmaa ovat täysin sitoutuneita tuottamaan häikäisevän uniikkeja kokemuksia, joihin vain Lexus pystyy.

*(1 263 055 autoa, joulukuuhun 2017 mennessä)

Lexus Lexus tunnetaan pyrkimyksestään täydellisyyteen, erottuvasta laadustaan, hienostuneesta teknologiastaan ja ainutlaatuisesta asiakaspalvelukonseptistaan. Lexuksen perinteisiin arvoihin kuuluvat tinkimätön laatu, mukavuus ja ylellinen matkustaminen. Lexus laajentaa mallistoaan esittelemällä uusia sielukkaita ja inspiroivia tuotteita - sellaisia, jotka ovat vieläkin rohkeampia, vieläkin parempia ajettavuudeltaan ja joiden tekniikka on viimeisen päälle hiottua. Tänään Lexus on ensimmäinen - ja ainoa - premium-autojen valmistaja, joka tarjoaa kattavan malliston itselataavia hybridiautoja - CT 200h, UX 250h, IS 300h, RC 300h, NX300h, RX 450h, LC 500h ja LS 500h. Lexus on voittanut Tuulilasi-lehden julkaiseman asiakkaiden tyytyväisyyttä mittaavan Merkkien Merkki -tutkimuksen vuosina 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2014, 2015 ja 2016. Palveluverkosto laajeni vuoden 2016 lopulla, ja nyt Lexus-palveluja tarjotaan asiakkaille Jyväskylässä, Oulussa, Tampereella, Vaasassa, Raisiossa ja Vantaan Kaivokselassa.