Uusi Lexus GS F esitellään Detroitissa - seuraa suoraa lähetystä

Lexus esittelee jälleen urheilullista puoltaan. Odotettu GS F -sedan esitellään Detroitin autonäyttelyssä tiistaina 13.1. Lexuksen osastolla. Se täydentää Lexuksen erittäin suorituskykyisten autojen F-sarjaa, johon kuuluu myös hiljattain esitelty RC F -coupé. Uutuusmalli yhdistää neliovisen sedanin muotoilun huippuluokan vauhdikkuuteen ja käsiteltävyyteen.

Suora lähetys Lexuksen osastolta alkaa klo 15:40 Suomen aikaa, ja sitä voi seurata osoitteessa http://new.livestream.com/LexusInternational/Detroit-2015.

Lexus

Lexus tunnetaan pyrkimyksestään täydellisyyteen, erottuvasta laadustaan, hienostuneesta teknologiastaan ja ainutlaatuisesta asiakaspalvelukonseptistaan. Lexuksen perinteisiin arvoihin kuuluvat tinkimätön laatu, mukavuus ja ylellinen matkustaminen. Lexus laajentaa mallistoaan esittelemällä uusia sielukkaita ja inspiroivia tuotteita - sellaisia, jotka ovat vieläkin rohkeampia, vieläkin parempia ajettavuudeltaan ja joiden tekniikka on viimeisen päälle hiottua. Tänään Lexus on ensimmäinen - ja ainoa - premium-autojen valmistaja, joka tarjoaa kattavan sarjan täyshybridiautoja - CT 200h, IS 300h, NX300h, GS 300h ja GS 450h, RX 450h ja LS 600h.

Lexus Lexus tunnetaan pyrkimyksestään täydellisyyteen, erottuvasta laadustaan, hienostuneesta teknologiastaan ja ainutlaatuisesta asiakaspalvelukonseptistaan. Lexuksen perinteisiin arvoihin kuuluvat tinkimätön laatu, mukavuus ja ylellinen matkustaminen. Lexus laajentaa mallistoaan esittelemällä uusia sielukkaita ja inspiroivia tuotteita - sellaisia, jotka ovat vieläkin rohkeampia, vieläkin parempia ajettavuudeltaan ja joiden tekniikka on viimeisen päälle hiottua. Tänään Lexus on ensimmäinen - ja ainoa - premium-autojen valmistaja, joka tarjoaa kattavan malliston itselataavia hybridiautoja - CT 200h, UX 250h, IS 300h, RC 300h, NX300h, RX 450h, LC 500h ja LS 500h. Lexus on voittanut Tuulilasi-lehden julkaiseman asiakkaiden tyytyväisyyttä mittaavan Merkkien Merkki -tutkimuksen vuosina 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2014, 2015 ja 2016. Palveluverkosto laajeni vuoden 2016 lopulla, ja nyt Lexus-palveluja tarjotaan asiakkaille Jyväskylässä, Oulussa, Tampereella, Vaasassa, Raisiossa ja Vantaan Kaivokselassa.