Uusi Lexus-mainoskampanja tuo taideklassikot uuteen ympäristöön

Lexus yhdistää uuden NX-mallin lanseerausmainoksessa klassinen ja modernin taiteen sekä uuden NX-mallin erottuvan muotoilun. Kampanja herättää henkiin mm. Van Gogh’n, Johannes Vermeer’n ja Piet Mondrian’in tunnetut taideteokset ja näyttää ne yllättävässä ympäristössä. Tarkkasilmäinen katsoja voi tunnistaa mainoksessa kuusi kuuluisaa taideteosta.

Lexus juhlistaa uuden NX-mallin lanseerausta herättämällä henkiin taideklassikoita. Uudessa mainoksessa katsoja pääsee matkalle läpi maailman kuuluisimpien taideteosten sävyttämän kaupungin. Matkalle on tehty tarkkoja, tosimaailman versioita tunnettujen taitelijoitten mestariteoksista.

”Mainoksen idea oli yksinkertaisuudessaan niin elegantti, että lähdimme innoissamme toteuttamaan sitä. NX on auto joka kiinnittää huomion tien päällä ja sen vieminen osaksi taiteen maailmaa tuntui heti luontevalta” kertoo Michael Tripp, Lexus Europen brändistä ja viestinnästä vastaava johtaja.

CHI&Partnersin toteuttama kampanja näkyy TV:ssä, printtimedioissa ja digitaalisissa kanavissa ympäri Euroopan.

”Lexus on tunnettu muotoilustaan, joten mielestämme oli sopivaa kunnioittaa maailman kuuluisimpia taideteoksia NX-kampanjassa” kertoo Micky Tudor, Joint Executive Director CHI&Partnersilta.

Uuden NX:n näyttävä tiimalasin muotoinen etusäleikkö ja muut rohkeasti muotoillut design-elementit ovat Lexukselle tunnusomaisia ja saavat auton erottumaan liikennevirrassa. Sisätunnelmaltaan ylellinen ja Lexuksen itselataavan hybridijärjestelmän liikuttama uusi NX on nyt myynnissä Suomessa.

Linkki videoon: www.youtube.com/watch?v=2a9PhK2AjD4

Lexus Finland

Mediapankkimme: http://news.cision.com/fi/lexus

Lexus Lexus tunnetaan pyrkimyksestään täydellisyyteen, erottuvasta laadustaan, hienostuneesta teknologiastaan ja ainutlaatuisesta asiakaspalvelukonseptistaan. Lexuksen perinteisiin arvoihin kuuluvat tinkimätön laatu, mukavuus ja ylellinen matkustaminen. Lexus laajentaa mallistoaan esittelemällä uusia sielukkaita ja inspiroivia tuotteita - sellaisia, jotka ovat vieläkin rohkeampia, vieläkin parempia ajettavuudeltaan ja joiden tekniikka on viimeisen päälle hiottua. Tänään Lexus on ensimmäinen - ja ainoa - premium-autojen valmistaja, joka tarjoaa kattavan malliston itselataavia hybridiautoja - CT 200h, UX 250h, IS 300h, RC 300h, NX300h, RX 450h, LC 500h ja LS 500h. Lexus on voittanut Tuulilasi-lehden julkaiseman asiakkaiden tyytyväisyyttä mittaavan Merkkien Merkki -tutkimuksen vuosina 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2014, 2015 ja 2016. Palveluverkosto laajeni vuoden 2016 lopulla, ja nyt Lexus-palveluja tarjotaan asiakkaille Jyväskylässä, Oulussa, Tampereella, Vaasassa, Raisiossa ja Vantaan Kaivokselassa.