Graavilohisiivuissa virheellinen päiväys

Lidl Suomi Ky on vetänyt pois myynnistä erän graavilohisiivuja pakkausmerkintävirheen vuoksi. Tuote on laadultaan moitteeton, mutta osaan pakkauksista on merkitty virheellisesti liian pitkä säilyvyysaika.

Tuote: Isokari-graavilohisiivu

Pakkauskoko: 150 g

Viimeinen käyttöpäivä: 29.5.2015

Tuotteen valmistaja on Hätälä Oy.

Takaisinveto koskee vain erää, jonka viimeinen käyttöpäivä on 29.5.2015. Päiväyksen pitäisi olla 29.4.2015.

Tuote on turvallinen käyttää 29.4. saakka. Asiakkaat voivat halutessaan palauttaa virheellisen tuotteen lähimpään Lidl-myymälään, jossa tuotteen hinta hyvitetään.

Virheellisesti päivättyä tuotetta on myyty Pori-Lempäälä-Lappeenranta-linjan pohjoispuolella sijaitsevissa Lidl-myymälöissä.

Lisätietoja asiakkaille: Lidl Suomi Ky, puh. 0800-0-5435 tai asiakaspalvelu@lidl.fi

Lisätietoja medialle: Lidl Suomi Ky, viestintäpäällikkö Pilvi-Sisko Riikonen, media@lidl.fi, p. 09 2345 6400.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 172 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.