Heidi Klumin ja Lidlin #LETSCELEBRATE-mallisto myyntiin 4. joulukuuta – juhlamuotia kaikille naisille

Lidl tuo välkettä juhlakauden keskelle: kauppaketjun ja Heidi Klumin yhteinen muotimallisto #LETSCELEBRATE tulee myyntiin maanantaina 4. joulukuuta. Kyseessä on rajoitettu eleganttien klassikoiden ja trendikkäiden muotivaatteiden mallisto kaikille muodista innostuville naisille lidlimäiseen hintaan.

Lidlin muotiviikot jatkuvat, kun Lidl ja Heidi Klum lanseeraavat maanantaina 4.12. toisen yhteisen mallistonsa. #LETSCELEBRATE-mallisto sisältää tyylikästä muotia erilaisiin joulun ja uudenvuoden juhliin kaikenlaisille naisille. Malliston tyylikkäitä perusvaatteita ja juhlavia yläosia on kätevää yhdistellä ja kokoja löytyy väliltäa 34–44. Monipuolisten vaatteiden hintahaitari on 7,99–24,99 euroa.

– Muotiviikkojen tarkoitus on tarjota asiakkaillemme monipuolisia ostoselämyksiä myymälöissämme. Toinen Heidi Klumin kanssa tehty mallistomme #LETSCELEBRATE tuo upeita juhlavaatteita etsiville monipuolista muotia käytettäväksi erilaisissa juhlahetkissä. Tietenkin lidlimäiseen hintaan, Lidl Suomen markkinointipäällikkö Seppo Niemelä kertoo.

Suomen lähes 170 Lidl-myymälässä malliston vaatteet ovat myynnissä 4. joulukuuta alkaen. Malliston kohokohtia ovat muun muassa juhlavat paljettimekot, viileän tyylikkäät tekonahkaleggingsit ja elegantit samettibleiserit. Asukokonaisuuteen on helppo yhdistää myös esimerkiksi sametti- ja paljettihame tai satiinitoppi.

Instagram: @lidlsuomi
Facebook: lidlsuomi
#esmarabyheidiklum
#letscelebrate

Lisätietoja:
Tiedottaja Anna Rissanen, Lidl Suomi Ky, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi .

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 169 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.